اخبار و رویدادها - آرشیو

مناقصه عمومی امور حمل و نقل درون شهری و برون شهری (نقلیه) ستاد دانشکده علوم پزشکی ساوه

مناقصه عمومی یک مرحله ای انجام بخشی از امور حمل و نقل درون شهری و برون شهری (نقلیه) ستاد دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به مدت یک سال

ادامه مطلب

جذب نیروی بهورز در خانه های بهداشت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در خانه های بهداشت تحت پوشش، در نظر دارد تعداد ۲ نفر از افراد واجدین شرایط را از طریق آزمون کتبی ، مصاحبه و گزینش برای پذیرش در رشته شغلی بهورز به صورت قراردادی ( قرارداد کار معین ) در محل های تعیین شده استخدام نماید.

ادامه مطلب

فراخوان شناسایی و بکارگیری نیروی خدمات

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در رشته شغلی خدمات از طریق برگزاری مصاحبه و احراز صلاحیت‌های عمومی، بصورت شرکتی، به صورت ۸۹ روزه کرونا اقدام به جذب نیرو نماید.

ادامه مطلب
در آئین افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح خدماتی و بهداشتی ساوه عنوان شد

ساوه و زرندیه به دومین قطب علم و فناوری و غذا و دارو کشور تبدیل خواهد شد گالری

به مناسبت عید سعید غدیر خم و با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان ساوه، رئیس، معاونین و مدیران دانشکده علوم پزشکی ساوه، خیرین و برخی مسئولان چند طرح بهداشتی و درمانی در شهر ساوه رونمایی و کلنگ زنی شد.

ادامه مطلب

مناقصه عمومی یک مرحله‌ای انجام بخشی از امور حمل و نقل درون شهری و برون شهری (نقلیه)

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای انجام بخشی از امور حمل و نقل درون شهری و برون شهری (نقلیه) ستاد دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه را برگزار نماید.

ادامه مطلب

پروژه اجرای دستمزدی سازه بتنی توسعه بیمارستان امام رضا ( ع ) شهرستان زرندیه

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای پروژه اجرای دستمزدی سازه بتنی توسعه بیمارستان امام رضا ( ع ) شهرستان زرندیه به شماره را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

ادامه مطلب