مدرسه قرآنی مناهل ارائه دهنده

بهترین و معتبرین دوره های مجازی آموزش قرآن

۰۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۳ کد : ۱۲۹۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۷۰۱
دوره های مجازی آموزش قرآن در مدرسه قرآنی مناهل ارائه می‌گردد. مناهل سایتی با محوریت آموزش‌های آنلاین علوم و معارف قرآن کریم و دوره‌های تفسیر به صورت آنلاین می‌باشد.

دوره های آموزش آنلاین قرآنیادگیری و آموزش آنلاین دوره های تفسیر، علوم و معارف قرآن کریم یکی از خدمات ارائه شده در مدرسه قرآنی مناهل می‌باشد.

مدرسه قرآنی مناهل ارائه دهنده دوره های مجازی آموزش قرآن:

منظور از مدرسه در عنوان این سایت معنای لغوی آن یعنی «محل درس» بوده و مدرسه اصطلاحی مورد نظر نمی‌باشد. همچنین «مناهل» جمع «مَنهَل» به معنی «سرچشمه و آبشخور» می‌باشد و مناهل جمع منهل و به معنی سرچشمه‌ها می‌باشد.

از آنجایی که قرآن سرچشمه، اصل و ریشه همه خیر، برکت، اخلاق و معارف اصیل اسلامی می‌باشد این سایت به نام مناهل نامگذاری شده است.

سایت آموزش آنلاین قرآن مناهل با آدرس manahel.ir در دسترس عمومی علاقمندان به آموزش آنلاین علوم و معارف قرآن کریم می‌باشد.

یادآور می‌شود در سایت مناهل پس از شرکت در هر دوره آموزشی و شرکت در آزمون مربوطه گواهینامه الکترونیک برای هر شرکت کننده صادر می‌گردد.

همچنین مدرسه قرآنی مناهل از آثار برترین دانشمندان و مفسران جهان اسلام از جمله علّامه سید محمدحسین طباطبائی، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی، استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی و سایر دانشمندان و مفسران بزرگ اسلام برای آموزش بهره می‌گیرد.

کلید واژه ها: آموزش مجازی قرآن آموزش آنلاین قرآن دوره های آموزش مجازی تفسر آموزش آنلاین تفسیر مناهل سایت مناهل مدرسه قرآنی مناهل


نظر شما :