اخبار و رویدادها - آرشیو

پیک زمستانی کرونا در کمین است

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عادی انگاری و تزریق نکردن دُز یادآور واکسن، پیک هشتم کرونایی در فصل زمستان در کمین مردم است.

ادامه مطلب

بازدید معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو از شرکت دانش بنیان افق تولید دارو پارس (گالری تصاویر) گالری

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو به همراه فرماندار شهرستان ساوه و مسئولین دانشکده علوم پزشکی ساوه از شرکت دانش بنیان افق تولید دارو بازدید کرد.

ادامه مطلب

فراخوان جذب سرمایه‌گذار به منظور طراحی و ساخت ساختمان ستاد مرکزی و تکمیل بیمارستان۲۵۰ تختخوابی

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه در نظر دارد فراخوان جذب سرمایه‌گذار به منظور طراحی و ساخت ساختمان ستاد مرکزی و تکمیل بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی آموزشی به روش تهاتر و مولدسازی را برگزار نماید.

ادامه مطلب

معایب و مشکلات تک‌ فرزندی چیست؟

یک استاد جامعه‌شناس گفت: ظهور پدیده تک‌فرزندی باعث بروز فرزندسالاری، عدم تجربه شکست در فرزند، اختلالات رفتاری، عدم مسئولیت در زندگی، احساس تنهایی و انزوا می‌شود.

ادامه مطلب

برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) (گالری تصاویر) گالری

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه این مراسم ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ به همت مدیریت فرهنگی دانشجویی، نمایندگی نهاد رهبری در دانشکده و روابط عمومی وبا حضور معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی و جمعی از مدیران، پرسنل و دانشجویان در سالن هلال احمر برگزار شد.

ادامه مطلب

مناقصه عمومی واگذاری امور مربوط به خرید و تهیه مواد اولیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای واگذاری امور مربوط به خرید و تهیه مواد اولیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران مجتمع بیمارستانی شهدای ۱۷ شهریور و مدرس به شماره ۲۰۰۱۰۰۰۳۸۶۰۰۰۰۲۹ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

ادامه مطلب

برگزاری مراسم سومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی در دانشکده علوم پزشکی ساوه (گالری تصاویر) گالری

به گزارش روابط عمومی بسیج اداری شهدای گمنام دانشکده علوم پزشکی ساوه این مراسم بمناسبت حماسه ۹ دی و گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی سردار حاج حسین الله کرم در معاونت آموزش دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار شد.

ادامه مطلب

بازدید بازرسین هیئت برد از زیرساخت­های موجود جهت اخذ مجوز رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی ساوه

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه، ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ سرپرست دانشکده از بازدید بازرسین هیئت برد خبر داد و گفت: به منظور تصویب و نهایی‌شدن اخذ امتیاز جهت مجوز رشته مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، گروه اعزامی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و اصفهان، از زیر‌ساخت­های موجود در معاونت آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه بازدید نمودند و در جلسه‌ای با حضور معاونین، مدیران و اعضا هیئت علمی در این رابطه گفتگو کردند.

ادامه مطلب