اخبار و رویدادها - آرشیو

فراخوان جذب نیرو به صورت شرکتی در رشته شغلی خدمات(ساوه و زرندیه)

دانشکده علوم پزشکی ساوه در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در رشته شغلی خدمات افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و پس از احراز صلاحیتهای عمومی، بصورت شرکتی با در نظر گرفتن شرایط مندرج در جدول ذیل بکارگیری نماید.

ادامه مطلب

اعلام نتایج آزمون استخدام پیمانی دانشکده علوم پزشکی ساوه در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۸

نتایج اولیه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون فوق الذکر به شرح جدول ذیل اعلام میگردد. مقتضی است افراد مشروحه در جدول با در دست داشتن مدارک درخواستی (انتهای اطلاعیه) در تاریخ تعیین شده به جهت بررسی مدارک به واحد استخدام دانشکده به آدرس ساوه میدان مادر- ابتدای خیابان جمهوری- ساختمان شماره ۱ دانشکده علوم پزشکی ساوه-واحد منابع انسانی –اتاق ۲۱۲(خانم فراهانی) مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه در مهلت مقرر به منزله انصراف بوده و از نفرات ذخیره به جایگزینی افراد استفاده خواهد شد.

ادامه مطلب
رئیس جمهور در چهارمین جلسه ستاد ملی جمعیت:

جمعیت از موضوعات کلیدی و محوری کشور است

رییس جمهور موضوع جمعیت را از جمله موضوعات کلیدی و محوری کشور عنوان کرد و با اشاره به فرصت بسیار کوتاه برای عبور از بروز مشکل جمعیتی، بر ضرورت توجه و اقدام جدی دستگاه‌های مسئول نسبت به وظایف خود در این باره تأکید کرد.

ادامه مطلب
در اولین جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی ساوه در سال ۱۴۰۲ تصویب شد:

افزایش سه برابری ظرفیت تسهیلات اقامتی شمال کارکنان دانشکده

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ اولین جلسه هیئت رئیسه در سال جدید با حضور سرپرست دانشکده، معاونین و سایر اعضاء در سالن جلسات دانشکده برگزار شد.

ادامه مطلب

مزایده واگذاری اجاره مکان جهت تاسیس داروخانه

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه در نظر دارد مزایده واگذاری اجاره مکان جهت تاسیس داروخانه منطبق با آیین نامه و ضوابط تاسیس , ارائه خدمات و اداره داروخانه ها را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره ۵۰۰۲۰۰۰۳۸۶۰۰۰۰۰۱ برگزار نماید کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد تا ارایه پیشنهاد مزایده گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

ادامه مطلب
معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد؛

لزوم اقدامات کنترلی به منظور عدم رشد آماری سزارین های از سوی دانشگاه های علوم پزشکی

معاون درمان وزارت بهداشت در نامه ای به معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور خواستار اقدامات کنترلی به منظور عدم رشد آماری سزارین های تقویمی در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۲ و اعمال مقررات در برخورد با تخلفات احتمالی شد.

ادامه مطلب