بازدید معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو از شرکت دانش بنیان افق تولید دارو پارس (گالری تصاویر)

۲۹ دی ۱۴۰۱ | ۱۹:۵۲ کد : ۲۷۸۴ اخبار و رویدادها اخبار ویژه
تعداد بازدید:۱۵۰۵
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو به همراه فرماندار شهرستان ساوه و مسئولین دانشکده علوم پزشکی ساوه از شرکت دانش بنیان افق تولید دارو بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه، ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱، دکتر سید حیدر محمدی معاون غذا و دارو و به همراه فرماندار شهرستان ساوه، سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه و سرپرست مدیریت غذا و دارو ساوه و جمعی از مدیران طی بازدیدی از شرکت دانش‌بنیان افق تولید دارو پارس واقع در منطقه ویژه اقتصادی شهرک صنعتی کاوه شهرستان ساوه از نزدیک در جریان فعالیت‌ها، امکانات، پیشرفت‌های این واحد تولیدی دانش‌بنیان قرار گرفتند.

در این بازدید که در سایت تولید شرکت افق تولید دارو پارس انجام شد، ابتدا رئیس هیئت مدیره شرکت به بیان ماموریت‌ها و چشم‌اندازها، پیشرفت‌ها و دشواری‌های تولید و توزیع دارو پرداختند و سپس بازدیدکنندگان ضمن بیان دیدگاه‌ها و تشریح شرایط موجود کشور، برنامه‌های پیش‌روی حوزه غذا و دارو را تشریح کردند.

رئیس سازمان غذا و دارو در این بازدید با اشاره به ساختار دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: در این دانشکده از مدیریت غذا و دارو حمایت لازم بعمل آمده است زیرا حجم قابل توجهی از شرکت‌های دارویی کشور در ساوه مستقر بوده و جهت ارتقا این امر نیازمند تقویت و ارتقای ساختار غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی این شهرستان نیز می‌باشیم.

دکتر محمدی ضمن تاکید بر تقویت ساختار دانشکده علوم پزشکی ساوه و حمایت از صنایع حوزه سلامت مانند دارو، تجهیزات و موادغذایی و تقویت زیرساخت ها که موجب پویایی و توسعه صنعت دارو و غذا در این شهرستان می‌شود، اولویت نظارت را با دانشکده علوم پزشکی این شهرستان دانست.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه با تاکید بر وجود شرکت‌های دارویی متعدد در شهر صنعتی کاوه گفت: هدف دانشکده علوم پزشکی ساوه تحقق نظام سلامت و خدمات رسانی هرچه بهتر به همشهریان، برنامه ریزی مناسب و اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشگیری از بروز کمبودهای احتمالی دارو و ملزومات پزشکی در این شهرستان است.

وی افزود: دانشکده علوم پزشکی ساوه با همکاری غذا و دارو توانسته از پیک های متعدد اپیدمی کرونا عبور کند که این امر با توجه به تلاش های مستمر شرکت ها و پیگیری غذا و دارو جهت رفع نقیصه ها و کمبود ها صورت گرفته است.

کلید واژه ها: دکتر سید حیدر محمدی بازدید معاون وزیر بازدید رئیس سازمان غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی ساوه دکتر محمود کریمی


نظر شما :