آرشیو اخبار

مناقصه عمومی امور حمل و نقل درون شهری و برون شهری (نقلیه) ستاد دانشکده علوم پزشکی ساوه

مناقصه عمومی یک مرحله ای انجام بخشی از امور حمل و نقل درون شهری و برون شهری (نقلیه) ستاد دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به مدت یک سال

ادامه مطلب

جذب نیروی بهورز در خانه های بهداشت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در خانه های بهداشت تحت پوشش، در نظر دارد تعداد ۲ نفر از افراد واجدین شرایط را از طریق آزمون کتبی ، مصاحبه و گزینش برای پذیرش در رشته شغلی بهورز به صورت قراردادی ( قرارداد کار معین ) در محل های تعیین شده استخدام نماید.

ادامه مطلب

فراخوان شناسایی و بکارگیری نیروی خدمات

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در رشته شغلی خدمات از طریق برگزاری مصاحبه و احراز صلاحیت‌های عمومی، بصورت شرکتی، به صورت ۸۹ روزه کرونا اقدام به جذب نیرو نماید.

ادامه مطلب

اطلاعیه مهم روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه در خصوص واکسیناسیون گروه‌های جدید

به منظور زمان بندی و نوبت دهی تزریق واکسن کووید-۱۹ بر اساس سند ملی واکسیناسیون، گروه های اعلام شده ذیل از طریق سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا نسبت به ثبت نام و درج کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود اقدام فرمایند.

ادامه مطلب
در آئین افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح خدماتی و بهداشتی ساوه عنوان شد

ساوه و زرندیه به دومین قطب علم و فناوری و غذا و دارو کشور تبدیل خواهد شد گالری

به مناسبت عید سعید غدیر خم و با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان ساوه، رئیس، معاونین و مدیران دانشکده علوم پزشکی ساوه، خیرین و برخی مسئولان چند طرح بهداشتی و درمانی در شهر ساوه رونمایی و کلنگ زنی شد.

ادامه مطلب

مناقصه عمومی یک مرحله‌ای انجام بخشی از امور حمل و نقل درون شهری و برون شهری (نقلیه)

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای انجام بخشی از امور حمل و نقل درون شهری و برون شهری (نقلیه) ستاد دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه را برگزار نماید.

ادامه مطلب