آرشیو اخبار

زمان برگزاری مصاحبه تخصصی پزشک خانواده در رشته شغلی ماما

به اطلاع کلیه داوطلبین آزمون پذیرش نیرو بصورت قرارداد پزشک خانواده در رشته شغلی ماما میرساند: زمان برگزاری مصاحبه تخصصی روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ راس ساعت ۱۰ صبح، در سالن جلسات معاونت بهداشتی دانشکده واقع در ساوه، میدان سلام، ابتدای خیابان طالقانی میباشد. از داوطلبین تقاضا میشود نیم ساعت قبل ازشروع مصاحبه در محل حضور داشته باشند.

ادامه مطلب

مزایده فروش اموال اسقاط و ضایعات بیمارستان امام رضا (ع)

شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرندیه در نظر دارد مزایده فروش اموال اسقاط و ضایعات بیمارستان امام رضا (ع) به صورت سنتی و خارج از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و از طریق بازگشایی پاکت برگزار نماید کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد تا ارایه پیشنهاد مزایده گران و بازگشایی پاکت ها به صورت سنتی و خارج از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام خواهد شد.

ادامه مطلب

مزایده فروش اموال اسقاط و ضایعات مرکز بهداشت شهرستان زرندیه

شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرندیه در نظر دارد مزایده فروش اموال اسقاط و ضایعات مرکز بهداشت شهرستان زرندیه به صورت سنتی و خارج از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و از طریق بازگشایی پاکت برگزار نماید کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد تا ارایه پیشنهاد مزایده گران و بازگشایی پاکت ها به صورت سنتی و خارج از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام خواهد شد.

ادامه مطلب

نتایج آزمون پذیرش بهورز

به اطلاع کلیه داوطلبین محترم آزمون پذیرش بهورز مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ می رساند: بدینوسیله اسامی پذیرفته شدگان آزمون فوق دوبرابر ظرفیت به شرح جدول ذیل اعلام میگردد.لازم بذکر است استخدام افراد ذیل منوط به نداشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی داوطلب می باشد و در غیر اینصورت استخدام فرد کان لم یکن تلقی میگردد.مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود.

ادامه مطلب