آرشیو اخبار

جذب نیروی انسانی در رشته شغلی خدمات و دارویار (دریافت کارت ورود به جلسه)

دانشکده علوم پزشکی ساوه در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در رشته شغلی خدمات و دارویار، افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون های کتبی، مصاحبه و پس از احراز صلاحیتهای عمومی، بصورت شرکتی با در نظر گرفتن شرایط مندرج در جدول ذیل بکارگیری نماید.

ادامه مطلب

مراسم پاسداشت تشییع پیکر شهیدان گمنام برگزار شد (گالری تصاویر) گالری

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان گمنام همزمان با ایام فاطمیه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور مسئولان شهری، مسئولان دانشکده، مدیران و پرسنل از میدان معلم ( یادمان غدیر) به سمت مصلی امام علی (ع) میعادگاه نماز جمعه این شهر برگزار شد.

ادامه مطلب

احتمال پیک زمستانی آنفلوآنزا در ساوه/تأمین "اوسلتامیویر" برای بیماران

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: در صورتی که اقدامات پیشگیرانه و پروتکل های بهداشتی از سوی مردم رعایت نشود با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما احتمال افزایش بیماران مبتلا به آنفلوانزا و وقوع پیک جدیدی از بیماری وجود دارد.

ادامه مطلب

عملیات اجرایی احداث سه پروژه بهداشتی در ساوه آغاز شد (گالری تصاویر) گالری

با حضور جمعی از مسئولان محلی و مقامات دانشکده علوم پزشکی ساوه عملیات اجرایی احداث سه پروژه بهداشتی شامل خانه بهداشت روستاهای غازم آباد و باغ شیخ و مرکز جامع سلامت روستائی جوشقان آغاز شد.

ادامه مطلب

بیماری خروسک را چگونه درمان کنیم؟

بیماری خروسک (Croup) یا همان کروپ، عفونت سیستم تنفس فوقانی است و با انسداد تنفس و سرفه همراه بوده و از جمله بیماری‌های دوران کودکی است که شیوع آن در سنین کودکی می‌تواند حنجره، نای و راه‌های هوایی منتهی به ریه (نایژه‌ها) را تحت تاثیر قرار ‌دهد و علائم مشخصه آن سرفه‌های شدید و در نوع شدیدتر، ایجاد صدای خشن است.

ادامه مطلب

دیدار فرماندار و سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه با دانشجویان به مناسبت روز دانشجو

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه شامگاه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۱ فرماندار ویژه شهرستان ساوه به همراه سرپرست، معاونین و مدیران دانشکده، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان در نشستی با دانشجویان دانشکده علوم پزشکی ساوه دیدار و روز دانشجو را تبریک گفتند. سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه در این دیدار ضمن استماع مسائل و مشکلات دانشجویان، در خصوص رفع  کمبودها و نیازهای آنان در زمینه‌های تحصیلی و رفاهی، قول مساعد داد.

ادامه مطلب