اخبار ویژه - آرشیو

مراسم پاسداشت تشییع پیکر شهیدان گمنام برگزار شد (گالری تصاویر) گالری

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان گمنام همزمان با ایام فاطمیه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور مسئولان شهری، مسئولان دانشکده، مدیران و پرسنل از میدان معلم ( یادمان غدیر) به سمت مصلی امام علی (ع) میعادگاه نماز جمعه این شهر برگزار شد.

ادامه مطلب

عملیات اجرایی احداث سه پروژه بهداشتی در ساوه آغاز شد (گالری تصاویر) گالری

با حضور جمعی از مسئولان محلی و مقامات دانشکده علوم پزشکی ساوه عملیات اجرایی احداث سه پروژه بهداشتی شامل خانه بهداشت روستاهای غازم آباد و باغ شیخ و مرکز جامع سلامت روستائی جوشقان آغاز شد.

ادامه مطلب

دیدار فرماندار و سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه با دانشجویان به مناسبت روز دانشجو

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه شامگاه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۱ فرماندار ویژه شهرستان ساوه به همراه سرپرست، معاونین و مدیران دانشکده، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان در نشستی با دانشجویان دانشکده علوم پزشکی ساوه دیدار و روز دانشجو را تبریک گفتند. سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه در این دیدار ضمن استماع مسائل و مشکلات دانشجویان، در خصوص رفع  کمبودها و نیازهای آنان در زمینه‌های تحصیلی و رفاهی، قول مساعد داد.

ادامه مطلب

تکمیل بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه عزمی ملی می‌طلبد

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه به نقل از خبرگزاری فارس، سرپرست دانشکده علوم‌پزشکی ساوه گفت: تکمیل بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه از اولویت‌ها و دغدغه‌های مسئولان دانشکده و شهرستان است که به نتیجه رساندن آن عزمی در سطح استانی و ملی می‌طلبد.

ادامه مطلب

تقدیر مسئولان شهرستان و سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه از پرستاران به مناسبت هفته پرستار (گالری تصاویر) گالری

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه ۷ آذر ماه ۱۴۰۱، فرماندار شهرستان ساوه، فرمانده سپاه ناحیه ساوه، سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه، معاون و مدیران دانشکده، نماینده نهاد رهبری در دانشکده، رئیس دفتر نماینده ساوه و زرندیه درمجلس شورای اسلامی، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت شهرستان ساوه و خیر حوزه سلامت در آستانه میلاد حضرت زینب(س) و هفته پرستار، در جمع پرستاران بیمارستان شهید مدرس و ۱۷ شهریور حاضر شده و با اهدا گل از تلاش و خدمات ارزشمند آنها تقدیر کردند.

ادامه مطلب

بازدید شبانه و سرزده سرپرست دانشکده از مجتمع بیمارستانی

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه در این بازدید که شبانگاه ۳ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور سرپرست دانشکده، دکتر کریمی با حضور در مجتمع بیمارستانی شهید مدرس و ۱۷ شهریور ساوه به همراه دکتر رضایی رئیس بیمارستان از بخش‌های مختلف این بیمارستان نیز بازدیدنمود.

ادامه مطلب