اخبار ویژه - آرشیو

آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار شد گالری

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۲ بهمراه جمعی از مسئولین و مدیران با حضور در گلزار مطهر شهدای گمنام امامزاده سید علی اصغر(ع) و تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و سپس با حضور در سالن آمفی‌تئاتر معاونت آموزش در آیین تکریم و معارفه شرکت نمودند.

ادامه مطلب

انتصاب سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه

انتصاب سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه طی حکمی از سوی دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر امیر قادی پاشا به عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه منصوب و از زحمات و تلاش های دکتر کریمی در زمان تصدی این سمت تقدیر و تشکر شد. گفتنی است دکتر قادی پاشا، عضو هیئت علمی و دارای مدرک فلوشیپ مراقبت‌های ویژه کودکان، می باشد. شایان ذکر است، ریاست اداره نظارت بر درمان وزارت بهداشت، بیمارستان لولاگر تهران، بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) رباط کریم و بیمارستان امام سجاد(ع) آشتیان از جمله سوابق اجرایی وی می باشد.

ادامه مطلب

افق روشن پیش روی بهداشت و درمان ساوه و زرندیه

ساوه - ایرنا - بهداشت و درمان از مقوله های مهم در گسترش عدالت اجتماعی یکی از نیازهای جامعه بوده که این نیازمندی مردم شهرستان ساوه و زرندیه در دولت سیزدهم به شکل ویژه ای مورد توجه قرار گرفته و به گفته رییس دانشکده علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی ساوه، افق روشنی پیش روی این منطقه قرار دارد.

ادامه مطلب