آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار شد

۱۸ تیر ۱۴۰۲ | ۰۷:۲۲ کد : ۳۳۵۸ اخبار و رویدادها اخبار ویژه انتصابات
تعداد بازدید:۱۰۴۷
سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۲ بهمراه جمعی از مسئولین و مدیران با حضور در گلزار مطهر شهدای گمنام امامزاده سید علی اصغر(ع) و تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و سپس با حضور در سالن آمفی‌تئاتر معاونت آموزش در آیین تکریم و معارفه شرکت نمودند.

آیین تکریم و معارفه سرپرست سابق و جدید دانشکده علوم پزشکی ساوه با حضور معاون مشارکتهای مردمی، رسانه، امور بین الملل و امور مجلس مجمع خیرین سلامت کشور،رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و هیئت همراه، نماینده مردم شهرستان ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ساوه، فرماندار شهرستان زرندیه و جمعی از مسئولین شهری و دانشکده برگزار شد.

این مراسم با بیانات نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ساوه شروع و با حضور دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و با قدردانی از خدمات ارزنده دکتر محمود کریمی سرپرست سابق دانشکده علوم پزشکی ساوه، دکتر امیر قادی پاشا به عنوان سرپرست این دانشکده معرفی شد.

کلید واژه ها: تودیع و معارفه انتصاب سرپرست دانشکده ساوه دانشکده علوم پزشکی ساوه دکتر محمود کریمی دکتر امیر قادی پاشا فرماندار ساوه نماینده مجلس ساوه


نظر شما :