فراخوان‌ها - آرشیو

مناقصه عمومی پروژه تهیه و اجرای دیوار حائل و سقف عرشه فولادی مرکز قلب مجتمع بیمارستانی شهدای ۱۷ شهریور و مدرس

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله ای پروژه تهیه و اجرای دیوار حائل و سقف عرشه فولادی مرکز قلب مجتمع بیمارستانی شهدای ۱۷ شهریور و مدرس را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره ۲۰۰۱۰۰۰۳۸۶۰۰۰۰۲۲ برگزار نماید.

ادامه مطلب

مناقصه عمومی پروژه احداث پایگاه سلامت شهری کارون

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله ای پروژه احداث پایگاه سلامت شهری کارون را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره ۲۰۰۱۰۰۰۳۸۶۰۰۰۰۲۱ برگزار نماید کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

ادامه مطلب

مناقصه عمومی احداث اسکلت و دیوار چینی ساختمان طرح توسعه مرکز جامع شهید ناصری

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله ای احداث اسکلت و دیوار چینی ساختمان طرح توسعه مرکز جامع شهید ناصری دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره ۲۰۰۱۰۰۰۳۸۶۰۰۰۰۲۰ برگزار نماید.

ادامه مطلب

فراخوان جذب عضو هیأت علمی طرح تعهد خدمت

احتراما این دانشکده در نظر دارد جهت تکمیل کادر هیات علمی خود از میان متقاضیان تعهدات خدمت در رشته‌های ذیل از طریق فراخوان هیات علمی جذب نماید. متقاضیان می‌توانند رزومه خود را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ به آدرس ایمیل edu@savehums.ac.ir ارسال فرمایند.

ادامه مطلب

مناقصه عمومی واگذاری بخشی از امور حمل و نقل درون شهری و برون شهری (نقلیه) معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی ساوه

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه در نظر دارد انجام بخشی از امور حمل و نقل درون شهری و برون شهری ( نقلیه ) معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه به شماره ۲۰۰۱۰۰۰۳۸۶۰۰۰۰۱۹ را به صورت حجمی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای به مدت شش ماه کامل شمسی واگذار نماید.

ادامه مطلب

مناقصه عمومی انجام بخشی از امور خدماتی و نظافت معاونت بهداشتی و واحد های تابعه دانشکده

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله ای انجام بخشی از امور خدماتی و نظافت معاونت بهداشتی و واحد های تابعه دانشکده را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره ۲۰۰۱۰۰۰۳۸۶۰۰۰۰۱۸ به مدت یک سال برگزار نماید.

ادامه مطلب