فراخوان‌ها - آرشیو

مناقصه عمومی اجرای عملیات احداث فنداسیون بتن آرمه درمانگاه رازقان

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله ای اجرای عملیات احداث فنداسیون بتن آرمه درمانگاه رازقان را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

ادامه مطلب

مناقصه عمومی اجرای عملیات احداث درمانگاه روستای نورعلیبیک شهرستان ساوه

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله ای اجرای عملیات احداث پروژه درمانگاه روستای نورعلیبیک شهرستان ساوه را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

ادامه مطلب

مناقصه عمومی اجرای عملیات احداث خانه بهداشت روستای یاتان شهرستان ساوه

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه به شناسه ملی ۱۴۰۰۶۶۶۴۶۵۱ و کداقتصادی ۴۱۱۵۳۳۶۴۹۳۹۵ در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله ای اجرای عملیات احداث خانه بهداشت روستای یاتان شهرستان ساوه به شماره ۲۰۰۰۰۰۰۳۸۶۰۰۰۰۲۰ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

ادامه مطلب

مناقصه عمومی واگذاری امور مربوط به خرید و تهیه مواد اولیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه به شناسه ملی ۱۴۰۰۶۶۶۴۶۵۱ و کد اقتصادی ۴۱۱۵۳۳۶۴۹۳۹۵ در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله ای واگذاری امور مربوط به خرید و تهیه مواد اولیه ، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران مجتمع بیمارستانی شهدای ۱۷ شهریور و مدرس به شماره ۲۰۰۰۰۰۰۳۸۶۰۰۰۰۱۹ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

ادامه مطلب