حضور تیم عملیاتی اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی ساوه در مانور مقابله با زلزله ۶/۸ ریشتری استان مرکزی

۲۲ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۵:۳۹ کد : ۳۴۳۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۸۹
به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۸/۳۰ صبح، مانور مقابله با زلزله ۶/۸ ریشتری در استان مرکزی با حضور و بازدید وزیر کشور، مسئولین استانی و شهری، سرپرست دانشکده و جمعی از مدیران و گروه عملیاتی اورژانس ۱۱۵ دانشکده و همکاران معاونت بهداشت با همکاری امدادرسان هایی از شهرستان‌های ساوه، زرندیه و تفرش در سد الغدیر ساوه برگزار شد.

رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: با توجه به هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان مرکزی و هماهنگی لازم با اورژانس ۱۱۵ استان مبنی بر حضور نیروهای عملیاتی اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی ساوه در مانور زلزله،  ۱۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک فروند هلی‌کوپتر و یک دستگاه خودروی MCI به محل مورد نظر در سد الغدیر اعزام شدند. 

بهرام صیدی با اشاره به حضور همکاران معاونت بهداشت افزود: حضور همکاران بهداشت طبق چارت و فرایند مورد انتظار اقدامات امدادرسانی را با همکاری نیروهای عملیاتی انجام دادند. در این اقدام پس از آواربرداری نیروهای هلال احمر و رها سازی مصدومین، محل استقرار تریاژ آماده و با انتقال آنها به بیمارستان صحرایی براساس رنگبندی و شدت جراحت جهت انتقال به بیمارستان‌های سطح استان برنامه‌ ریزی لازم صورت گرفت.

وی بیان داشت: سرپرست دانشکده، سرپرست معاونت بهداشت و درمان و جمعی از مدیران با حضور در مانور زلزله و بازدید از آن، از نزدیک در جریان نحوه فعالیت نیروهای عملیاتی و بررسی اجرای خدمات، اقدامات و چالش‌ ها قرار گرفتند و واحدهای پشتیبانی نیز در این فرایند حضور داشتند.

کلید واژه ها: مانور زلزله دانشکده علوم پزشکی ساوه ساوه تفرش


نظر شما :