افسارگسیختگی ویروس کرونا در ساوه

۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۳ کد : ۸۶۴ اخبار کرونا ویروس اخبار ویژه
تعداد بازدید:۱۰۱۸
به گزارش وب دا ساوه، دکتر کریمی سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه از ابتلای ۶۹ نفر به کرونا و همچنین مثبت شدن ۲ تست کرونای جهش یافته انگلیسی در ساوه و زرندیه خبر داد.
افسارگسیختگی ویروس کرونا در ساوه

محمود کریمی با بیان اینکه روز گذشته 69 کرونایی دیگر در ساوه به ثبت رسید که از این تعداد 46 از طریق تست PCR  و 23 نفر دیگر با انجام تست های سریع شناسایی شدند.

وی در ادامه افزود: ذر 24 ساعت گذشته 2 مورد جدید مبتلا به کرونای انگلیسی در ساوه شناسایی شد و6 نفر بر اثر کرونا  در یک هفته اخیر در ساوه جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه  اظهار داشت: در روزهای اخیر روند مثبت شدن تست های سرپایی کرونا در سطح شهرستان افزایش پیدا کرده است که این آمار در روزهای آینده می تواند منجر به افزایش آمار بستری ها و در نهایت مرگ ناشی از این بیماری شود.

دکتر کریمی  گفت: با توجه به جهش ویروس کرونا در شهرستان ساوه، اگر مردم به ویژه جوانان و افراد میانسال از خود مراقبت نکنند باید منتظر یک فاجعه  در نیمه دوم فروردین سال 1400باشیم

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه  با تاکید بر این موضوع که مردم باید حضور در مراکز خرید ، دورهمی‌ها، دید و بازدید ایام نوروز و مراسم جشن و عزاداری را برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا کنار بگذارند، گفت: در این شرایط هر شهروند باید یک مراقب سلامت باشد و ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، دیگران را نیز ملزم به رعایت آنها کند.

وی  افزود: نظارت ها به صورت مستمر ادامه دارد و از همشهریان عزیز درخواست می نمایم به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری، ضمن استفاده مداوم از دو ماسک با عدم حضور در اجتماعات و مراکز خرید، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

کلید واژه ها: کرونای انگلیسی در ساوه کرونا انگلیسی دانشکده علوم پزشکی ساوه روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه


نظر شما :