تفاهم نامه احداث مرکز جامع سلامت شهری و پایگاه ۱۱۵ خیرساز

۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۹ کد : ۸۰۸ اخبار و رویدادها اخبار ویژه
تعداد بازدید:۱۴۴۶
آئین عقد تفاهم نامه احداث مرکز جامع سلامت شهری و پایگاه ۱۱۵ خیرساز توسط دکتر علی جراحی زاده ساوجی متخصص اعصاب و روان برگزار شد.
تفاهم نامه احداث مرکز جامع سلامت شهری و پایگاه ۱۱۵ خیرساز

به گزارش وب دا ساوه، آئین عقد تفاهم نامه احداث مرکز جامع سلامت شهری و پایگاه 115 خیرساز توسط دکتر علی جراحی زاده ساوجی متخصص اعصاب و روان با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه، دکتر مهدی مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه، برخی از مسئولین شهرستان و نمایندگانی از سوی دکتر جراحی زاده ساوجی صبح امروز، بیستم اسفند ماه سالجاری در سالن جلسات SDH برگزار شد.
رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از دکتر جراحی زاده گفت: کلنگ زنی این مرکز در همچین روزی و در آستانه عید مبعث نشانه مبارکی این امر و آئین است و امید داریم تا بتوانیم گام های موثری را برای تکمیل زیرساخت های این شهر در حوزه های بهداشت و درمان برداریم.
وی افزود: برای تکمیل و پیشبرد پروژه های بهداشتی و درمانی مجوزهای لازم را گرفته ایم و برنامه ها را به صورت مستمر پیگیری می¬کنیم تا بتوانیم هرچه سریعتر ساوه را از محرومیت هایی که تا به حال در حوزه های سلامت  داشته است برهانیم.
دکتر مصری خاطر نشان کرد: کارهای خیر و نیکی را که خانواده جراحی زاده ها در حوزه های سلامت و مدارس به سرانجام رسانده اند، گام خیری برای سایر عزیزانی است که در این مسیر فعالیت دارند و دین خود را ادا می کنند و این وظیفه ماست که به رسم ادب از تلاش های این عزیزان تقدیر و تشکر نمائیم.
در ادامه این مراسم امام جمعه ساوه و نمایندگان دکتر جراحی زاده که در این مراسم حضور یافته بودند با ایراد سخنانی از تلاش های دکتر جراحی زاده تقدیر و تشکر کردند.
لازم به ذکر است کلنگ این پروژه در مبعث 1399 بر زمین زده شد و تا مبعث 1400 افتتاح خواهد شد. این مرکز با متراژ 1100 متر مربع زمین و 1000 متر زیر بنا در شهرک فجر، با مبلغی بالغ بر 4 میلیارد تومان که به صورت کامل توسط دکتر علی جراحی زاده ساوجی خیر محترم سلامت پرداخت می شود، احداث خواهد شد.

کلید واژه ها: خیرین دکترعلی جراحی زاده ساخت مرکز جامع سلامت پایگاه اورژانس دکتر علی جراحی زاده ساوجی دانشکده علوم پزشکی ساوه


نظر شما :