آئین افتتاح از دو پروژه عملیاتی اجرایی و سه پروژه عمرانی در اورژانس پیش بیمارستانی ساوه

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۵ کد : ۵۸۹ اخبار و رویدادها اخبار ویژه
تعداد بازدید:۱۸۵۵
همزمان با دهه فجر و سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)، آئین افتتاح از دو پروژه عملیاتی اجرایی و سه پروژه عمرانی در اورژانس پیش بیمارستانی ساوه با حضور دکتر نوری معاون فنی اورژانس کشور و دکتر مهدی مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار شد.
آئین افتتاح از دو پروژه عملیاتی اجرایی و سه پروژه عمرانی در اورژانس پیش بیمارستانی ساوه

 

به گزارش وب دا ساوه، در پانزدهم بهمن ماه ۱۳۹۹، از سامانه اتوماسیون دیسپچ (آسایار) و پایگاه شهری شماره ۵ ساوه رونمایی و کلنگ احداث ساختمان جدید مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه زده شد. همچنین پایگاه شهری اورژانس شماره ۴ ساوه در شهرک علوی و پایگاه تمام خیر ساز اورژانس جاده ای کیلومتر ۴۷ آزادراه ساوه_همدان به زمین زده شد.

 

در حاشیه این مراسم،دکتر مصری در توضیح سامانه آسایار گفت: این سامانه، منجر به افزایش توان عملیاتی اورژانس در مدیریت زمان ، موقعیت تماس گیرنده و کوتاه کردن زمان رسیدن به مددجو و ارائه خدمات پیش بیمارستانی میگردد و این سامانه در بحث مدیریت بحران و داده های اماری خدمات ارزنده ای را به همراه دارد.

 

وی افزود: هدف از بهره برداری پایگاه شهری شماره پنج واقع در حوزه علمیه امام صادق (ع)، افزایش توان عملیاتی نیروهای اورژانس ۱۱۵ و کوتاه کردن زمان رسیدن به مددجویان و پوشش بهینه شهرک فجر و سایر نواحی است.

 

در ادامه این مراسم که با حضور معاون فنی اورژانس کشور، رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه و برخی از مسئولین دانشکده برگزار شد، دکتر نوری به همراه تیم ارزیاب اورژانس کشور از واحدهای مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه بازدید و نظرات و پیشنهادات ارشادی خود را در جهت تعالی هر چه بیشتر سیستم اورژانس پیش بیمارستانی ساوه بیان داشتند. همچنین پایگاه های شهری و جاده ای شهرستان ساوه و زرندیه نیز توسط تیم سازمان اورژانس کشور مورد بازرسی و ارزیابی قرار گرفت.

کلید واژه ها: افتتاحیه پایگاه اورژانس اورژانس جاده ای دانشکده علوم پزشکی ساوه مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه آسایار


نظر شما :