پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۱ کد : ۵۸۶ اخبار و رویدادها تبریک و تسلیت
تعداد بازدید:۸۱۰
دکتر مهدی مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه با صدور پیامی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر

به گزارش وبدا ساوه، متن کامل پیام دکتر مصری به شرح ذیل است:


بسمه تعالی


بی تردید انتخاب زاد روز میلاد بانوی آسمانی، ام الائمه، زهرای مرضیه (س) متعالی‌ترین الگوی زنان عالم، به عنوان روز زن ، تکریم، بزرگداشت و احترام نسبت به زن و مادر است. زن عنصر تابناکی است که زیربنای فضیلت های انسانی و ارزش های والای خلیفه اللهی در جهان است.
زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه نقش بسیار مهم و حیاتی در سلامت روانی جامعه و خانواده دارند. نقش تربیتی زن برای نسل‌ها موجب شده تا همواره نگاه ویژه‌ای نسبت به اثرگذاری زنان در شکل‌گیری جامعه‌ای پویا و سالم وجود داشته باشد.
روز زن بهانه‌ای است برای تقدیر و تشکر از فرشتگان نجات‌بخشی که شجاعانه در دوران کرونا در خط مقدم مبارزه با این بیماری جنگیده‌اند و با وجود مسئولیت های چندگانه خود در خانه و اجتماع با صبورِ، عشق و ایثار هرچه تمامتر نقش اساسی و پر رنگی را در جامعه ایفا کرده اند و در لحظه بر بالین بیماران حاضر شده اند.
به پاس بزرگداشت این روز فرخنده، بر خود لازم می دانم تا از زحمات بانوان پرتلاش دانشکده علوم پزشکی ساوه که همواره با تلاش های مستمر و خستگی ناپذیر خود دوشادوش سایر عزیزان در راستای تحقق اهداف عالی دانشکده و خدمت رسانی به شهروندان به ویژه در بحران کرونا گام برداشته اند، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

دکتر مهدی مصری
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه

کلید واژه ها: روز مادر ساوه دانشکده علوم پزشکی


نظر شما :