پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت فرا رسیدن ایام اله دهه مبارک فجر

۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۹ کد : ۵۶۵ اخبار و رویدادها تبریک و تسلیت
تعداد بازدید:۱۱۹۵
رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه با صدور پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه‌ فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت فرا رسیدن ایام اله دهه مبارک فجر

به گزارش وب دا ساوه، متن پیام تبریک دکتر مهدی مصری به شرح ذیل است:


بسمه تعالی


دهه مبارک فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام و‌ تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشودند و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند. ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.
دهه فجر انقلاب اسلامی امسال را در حالی آغاز می کنیم که ایران عزیز در گیر و دار بحران ویروس منحوس کرونا توانسته با مدیریت کارآمد تا حد بسیار زیادی در کنترل این بیماری موفق و سرآمد سایرین باشد و امید است با با دانش و همیاری دانشمندان انقلابی این مرز و بوم هرچه سریعتر بر شکست ویروس کرونا فائق آئیم.
دهه فجر امسال و طلوع چهل و دومین خورشید پیروزی، در کنار سرفرازی و سربلندی ملت مسلمان ایران، فریادهای سرخ و جاودانی علیه کفر و استبداد را در کنار موفقیت های عرصه های علمی و دانشگاهی یادآوری میکند.
اینجانب ایام فرخنده دهه فجر، را به رهبر فرزانه انقلاب، تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران و خصوصاً جامعه دانشگاهی، تبریک و تهنیت عرض نموده و از پیشگاه حضرت احدیت، سعادتمندی و توفیقات روزافزون این ملت را آرزومندم.

 

دکتر مهدی مصری

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه

کلید واژه ها: دهه فجر پیروزی انقلاب ساوه دانشکده علوم پزشکی


نظر شما :