قابل توجه شرکت کنندگان در آزمون قراردادکارمعین مورخ ۹۹/۰۷/۲۴ دانشکده علوم پزشکی ساوه

۱۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۵ کد : ۴۳۸ اخبار و رویدادها اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۲۷۴
بدینوسیله فهرست اسامی داوطلبان دعوت شده جهت بررسی مدارک آزمون استخدامی مورخ ۲۴/۰۷/۱۳۹۹دانشکده علوم پزشکی ساوه به شرح جدول ذیل اعلام می گردد. لذا ضروری است داوطلبان محترم ، با دردست داشتن کلیه مدارک اشاره شده ذیل در روز شنبه مورخ ۱۳/۱۰/۱۳۹۹ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴:۰۰ به ستاد مرکزی دانشکده به نشانی ساوه – میدان مادر - خیابان جمهوری واحد کارگزینی مراجعه نمایند.
قابل توجه شرکت کنندگان در آزمون قراردادکارمعین مورخ ۹۹/۰۷/۲۴ دانشکده علوم پزشکی ساوه

بسمه تعالی
بدینوسیله فهرست اسامی داوطلبان دعوت شده جهت بررسی مدارک آزمون استخدامی مورخ  24/07/1399دانشکده علوم پزشکی ساوه به شرح جدول ذیل اعلام می گردد. لذا ضروری است داوطلبان محترم ، با دردست داشتن کلیه مدارک اشاره شده ذیل در روز شنبه مورخ 13/10/1399 از ساعت 8 صبح لغایت 14:00  به ستاد مرکزی دانشکده به نشانی ساوه – میدان مادر - خیابان جمهوری  واحد کارگزینی مراجعه نمایند:
مدارک مورد نیاز :
1-     اصل وتصویر  تمامی صفحات  شناسنامه داوطلب و همسر (در صورت تأهل)
2-     اصل و تصویر  کارت ملی
3-     اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی
4-     اصل و تصویر  وضعیت طرح  نیروی انسانی  جهت رشته های مشمول طرح و ضریب k ( پایان طرح ، معافیت ، گواهی اشتغال به طرح ویا گواهی انصراف از طرح حسب مورد برابر مفاد آگهی )
5-     اصل وتصویر کلیه مدارک وتاییدیه های مربوط به سهمیه های انتخابی (ایثارگری ، بومی و ... )
6-     چهار قطعه عکس پشت نویسی شده 4*3
7-     پرینت کارنامه چاپ شده
8-     اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی ویا معافیت دائم (ویژه آقایان)
9-  اصل و تصویر اولین و آخرین قرارداد مربوط به کارکنان قراردادی
10-  اصل و تصویر گواهی اشتغال و ریز سوابق بیمه و تأییدیه برای نیروهای شرکتی در مشاغل تخصصی
11-  یک عدد پوشه قرمز رنگ
 *تذکر بسیار مهم*
1- لیست اعلام شده به میزان یک و نیم برابر سهمیه های مربوطه صرفاً جهت بررسی اولیه مدارک افراد وبه صورت موقت بوده و طبق مفاد آگهی منتشرشده از سوی سازمان سنجش پزشکی، مسئولیت ناشی از عدم  رعایت ضوابط ومقررات اعلام شده در آگهی برعهده شخص داوطلب بوده و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نگردد،اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان پذیرش انجام خواهد گردید. لازم به ذکر است لیست نهایی جهت  انجام مراحل گزینش ویا مصاحبه در رشته های شغلی مربوطه متعاقباً  از طریق همین سایت اعلام خواهد گردید.
2- در خصوص داوطلبانی که در حال تحصیل در مقاطع بالاتر از مقاطع اعلام شده در آگهی می باشند در این مرحله نیاز به ارائه گواهی انصراف نداشته و پس از طی مراحل بررسی مدارک ، در صورت نیاز گواهی انصراف از تحصیل از ایشان اخذ خواهد گردید .
* بدیهی است عدم مراجعه داوطلب در زمان تعیین شده به منزله انصراف از انجام ادامه مراحل استخدامی تلقی و طبق مقررات از سایر افراد به جایگزینی ایشان دعوت بعمل خواهد آمد .
فهرست اسامی داوطلبان دعوت شده برای بررسی مدارک

کلید واژه ها: ساوه دانشکده علوم پزشکی اطلاعیه


نظر شما :