گزارش عملکرد بسیج دانشکده علوم پزشکی ساوه ارائه شد

۰۴ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۸ کد : ۴۰۹۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۲۷
مسئولان بسیج دانشکده علوم پزشکی ساوه با حضور در جلسه هیئت رئیسه این دانشکده گزارش عملکرد بسیج دانشکده را ارائه نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه، یک‌شنبه سوم دی‌ماه 1402، علی قهاری و سیدمحمد عطارد از مسئولان بسیج این دانشکده با حضور در جلسه هیئت رئیسه گزارش عملکرد خود را ارائه نمودند.

برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با رویکرد خانواده، تولید محتوا با موضوع شیر مادر، حضور در منازل خانواده‌های شهدا، برگزاری جلسات تبیینی قانون جوانی جمعیت، مانور مقابله با حوادث و اجرای پویش نذر خون از جمله فعالیت‌های از جمله فعالیت‌هایی بود که آقای سیدمحمد عطارد از مسئولان بسیج دانشکده به آن اشاره نمودند.

همچنین علی قهاری مسئول بسیج جامعه پزشکی این دانشکده نیز در سخنانی ضمن تشکر از زحمات و همکاری دانشکده در اجرای فعالیت‌ها، اعزام تیم پزشکی به کربلایی معلی در اربعین، تشکیل وگروه‌بندی تیم های مدیریت بحران پزشکی شهید رهنمون، تشکیل هئیت اندیشه‌ورز استانی و شهرستانی و تشکیل گروه‌های نخبگان مجموعه را از دیگر فعالیت‌های بسیج دانشکده اعلام نمود.

در پایان نیز دکتر امیر قادی‌پاشا رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در سخنانی، ضمن تقدیر از فعالیت‌های بسیبج دانشکده، بر تقویت فعالیت‌های این نهاد مقدس تأکید نمود.

ارائه طرح‌های استارتاپی و دانش‌بنیان توسط بسیج به "شورای رشد" دانشکده از درخواست‌های رئیس دانشکده از بسیج بود.

کلید واژه ها: دانشکده علوم پزشکی ساوه بسیج جامعه پزشکی


نظر شما :

منصوری ۰۹ دی ۱۴۰۲ | ۰۲:۲۱
فعالیت عالی بسیج جامعه پزشکی در ساوه وشاخص مطلوب در استان