آئین افتتاح مرکز مردمی «نفس» شهید دکتر چمران با هدف پیشگیری از سقط جنین در دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار شد

۰۶ آذر ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۲ کد : ۳۹۷۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۱۷
اولین مرکز مردمی با هدف پیشگیری و آگاهی بخشی در زمینه سقط، در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان ساوه افتتاح شد.
آئین افتتاح مرکز مردمی «نفس» شهید دکتر چمران با هدف پیشگیری از سقط جنین در دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه ۷ آذرماه ۱۴۰۲ به همت بسیج جامعه پزشکی و مرکز بهداشت و معاونت بهداشت دانشکده، ، مرکز مردمی «نفس» (نجات فرزندان سقط) اولین مرکز مردمی با هدف پیشگیری و آگاهی بخشی در زمینه سقط، در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان ساوه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه، سرپرست معاونت بهداشت و جمعی از مدیران افتتاح شد.

این مرکز در دو اتاق مجزا شامل پذیرش و مشاوره در مرکز بهداشت شهرستان ساوه واقع در خیابان طالقانی راه اندازی شد که با هدف ارتباط گرفتن با مادرانی که به هر دلیل و یا مشکل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … تصمیم به سقط جنین دارند، از مادر و جنین حمایت می‌نماید و خانواده‌ها از کمک‌های این مرکز با وجود کارشناسان خبره در زمینه‌های مختلف می‌توانند بهره‌مند می‌شوند. 

شایان ذکر است در  مراسم افتتاح مرکز مردمی نفس از دکتر "سعید محمد دوست" رئیس بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی، دکتر "پروین مفتح زاده" مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین "رضا تاج آبادی" مسئول ستاد مردمی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان مرکزی
 دکتر "امیر قادی پاشا" رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه با حضور فرمانده سپاه پاسدارن شهرستان ساوه  تقدیر بعمل آمد.

در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاهی از عکس و پوستر مرتبط با جمعیت و سقط جنین به معرض نمایش عموم گذاشته شد.

 

کلید واژه ها: مرکز مردمی دانشکده علوم پزشکی ساوه نفس سقط جنین بسیج جامعه پزشکی مرکز مردمی نفس


نظر شما :