سرپرست مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی ساوه:

معدوم سازی حدود نیم تن انواع کیک و شیرینی در شهرستان زرندیه

۲۶ تیر ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۶ کد : ۳۳۸۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۸۸
به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه سرپرست مدیریت غذا و دارو ساوه، از معدوم سازی نیم تن کیک و شیرینی فاقد مجوز بهداشتی توسط اداره نظارت بر فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی خبر داد.

دکتر سید محمد حسن احمدی افزود: با توجه به بازدیدهای مستمر کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی مدیریت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی ساوه از واحدهای تولیدی و شرکتهای پخش مواد غذایی و بدنبال کشف واحد تولیدی غیرمجاز، حدود ۵۰۰ کیلو گرم محصول کیک و شیرینی فاقد مجوز بهداشتی در شهرستان زرندیه، کشف و ضبط گردید و بعد از طی مراحل قانونی و با دستور مقام قضایی معدوم شد.

وی تصریح کرد: چندی پیش نیز مقدار  یک تن عرقیجات گیاهی فاقد مجوز بهداشتی توسط کارشناسان اداره نظارت بر فراورده های غذایی کشف و پس از طی مراحل قضایی معدوم شده بود.

سرپرست مدیریت غذا و داروی شهرستان ساوه با تاکید بر بازدید و بازرسی از مراکز تهیه، تولید، نگهداری و پخش محصولات غذایی در چارچوب قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و قانون تعزیرات مواد غذایی و بهداشتی گفت: بازدیدهای فنی مهمترین و عمده ترین وظایف واحدهای نظارتی است و از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره تلفن ۰۸۶۴۲۲۰۰۸۹۰ تماس حاصل نمایید.

کلید واژه ها: معدوم سازی کیک و شیرینی معدوم سازی دانشکده علوم پزشکی ساوه مدیریت غذا و دارو ساوه


نظر شما :