ارمغان نور به زندگی زوج های نابارور ساوجی/ تولد اولین فرزندان در مرکز درمان ناباروری دانشکده علوم پزشکی ساوه

۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۱ کد : ۵۰۲۰ اخبار و رویدادها جوانی جمعیت
تعداد بازدید:۵۹
سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه از تولد نخستین فرزندان مرکز درمان ناباروری شهرستان در فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه از تولد نخستین فرزندان در مرکز درمان ناباروری بیمارستان شهید مدرس در فروردین ماه 1403 خبر داد و گفت: بارداری اول با استفاده از روش کمک باروری IUI، به وقوع پیوسته و زایمان ایشان به دلایل علمی به روش سزارین انجام شد. بارداری دوم با استفاده از روش های اصلاح سبک زندگی بر مبنای طب ایرانی به ثمر رسیده و زایمان ایشان نیز با حضور مامای همراه، در بلوک زایمان مجتمع بیمارستانی شهید مدرس و 17 شهریور و با تجربه یک زایمان طبیعی ایمن و خوشایند برای مادر به وقوع پیوست.

دکتر علیزاده افزود: خدا را شاکر هستیم که برای اولین بار در سطح شهرستان با افتتاح و آغاز به کار این مرکز درمانی یکی از مطالبات به حق مردم در حوزه تخصصی درمان ناباروری به نتیجه رسید است. فعالیت این مرکز با استفاده از کامل ترین تجهیزات و تخصص های لازم و با تعرفه دولتی، امکان دسترسی آسان و عادلانه به خدمات درمان ناباروری را برای شهروندان فراهم نموده است.

 


نظر شما :