اجرای طرح محله محور شهیدسلیمانی در ساوه

۲۵ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۵ کد : ۴۹۰ اخبار و رویدادها اخبار ویژه
تعداد بازدید:۲۰۱۵
با راه اندازی ۳۳ قرارگاه محله محور، طرح شهید سلیمانی در شهرستان ساوه در حال اجراست .
اجرای طرح محله محور شهیدسلیمانی در ساوه

به گزارش وب دا ساوه به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ این طرح با مشارکت بسیجیان و پرسنل بهداشت و درمان اجرا می شود و در آن با سرکشی خانه به خانه ، روند بهبودی مبتلایان به کرونا پیگیری و توصیه های لازم به خانواده ها و اصناف ارائه می شود.

مسئول طرح شهید سلیمانی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: در این طرح ۳ تیم نظارت ؛ مراقبت و حمایت با محوریت امامان جماعت مساجد از ابتدای آذر ماه در قالب طرح شهید سلیمانی در حال فعالیت هستند.

دکتر ذکایی افزود: تیم‌های نظارتی شامل ۳۶ تیم و ۳۰۹ نفر که تاکنون ۵ هزار بازرسی با همکاری سپاه، هلال احمر و دانشکده علوم پزشکی از صنوف مختلف انجام شده است.

او گفت: تیم‌های رهگیری و مراقب هم که ۳۱۰ عضو دارد تاکنون ۴هزار و ۴۰۰ نفر بیمار مبتلا به کووید ۱۹ را رهگیری کرده اند.

مسئول طرح شهید سلیمانی دانشکده علوم پزشکی ساوه بیان کرد: از مجموع هزار و ۳۶۰ تست سریع کرونا، که از فرایند رهگیری و مراقبت از سوی تیم‌ها انجام شده ۶ درصد مثبت بوده که نشان از بیماریابی فعال در این طرح را دارد.


مبارزه با کرونا در ساوه با ۳۳ قرارگاه محله محور

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساوه هم گفت: ۳۳ قرارگاه محله محور طرح شهید سلیمانی برای قطع زنجیره کرونا در شهرستان ساوه فعالیت دارند.

سرهنگ دستجانی افزود: در هر پایگاه ۱۰ نفر به صورت فعال در اجرای این طرح فعالیت می‌کنند که مجموعا ۳۳۰ نفر از بسیجیان مشارکت دارند.

او اضافه کرد: در دو ماه اجرای طرح شهید سلیمانی بیش از ۴ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شده که ارزش هر بسته ۳۵۰ هزارتومان برآورد می‌شود.

طرح شهید سلیمانی تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا ادامه دارد.

 

 

 

 

کلید واژه ها: طرح شهید سردار سلیمانی دانشکده علوم پزشکی ساوه خبرگزاری استان مرکزی علی علاقه بندها


نظر شما :