با حضور فرماندار زرندیه و رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه:

جلسه تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان زرندیه برگزار شد

۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۷ کد : ۴۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۲۶
صبح امروز نوزدهم شهریور ماه سالجاری جلسه تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان زرندیه با حضور دکتر فدایی فرماندار شهرستان زرندیه، دکتر مهدی مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه و برخی از مسئولین دانشکده و شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش وب­­دا ساوه، صبح امروز نوزدهم شهریور ماه سالجاری جلسه تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان زرندیه با حضور دکتر فدایی فرماندار شهرستان زرندیه، دکتر مهدی مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه و برخی از مسئولین دانشکده و شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه از زحمات دکتر علی سرخیل سرپرست پیشین تقدیر و دکتر مهدی اسدپور به عنوان سرپرست جدید این شبکه معرفی شد.
دکتر فدایی فرماندار زرندیه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر سرخیل و کادر بهداشت و درمان این شهرستان گفت: شهرستان زرندیه شهرستان نوپایی است با اینحال اولین شهرستان در استان مرکزی بوده است که برنامه­های پیشگیری، گشت و مدیریت کرونا را به بهترین شکل ممکن برگزار کرده است.
دکتر مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه با تشکر از زحمات دکتر سرخیل و حمایت همه جانبه فرماندار این شهرستان از شبکه بهداشت و درمان گفت: تغییر و چرخش مدیریتی می­تواند جهش خوبی را در مدیریت و پیشرفت شهرستان ایجاد کند و نیروهای جوان می­توانند با تحرک بیشتر در این امر کارساز باشند.
وی افزود: هم­پوشانی ساوه و زرندیه نیاز است تا بتوانیم بحث­های مدیریتی و فنی را پیش ببریم و زیرساخت­های بهداشتی، درمانی و آموزشی را ارتقا دهیم.
دکتر مصری با اشاره به برگزاری جلسات هیئت رئیسه در زرندیه که در دستور کار قرار گرفته است و حضور شخص ایشان در این شهرستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات از نزدیک در طول هفته، خاطر نشان کرد: ایجاد ساختار فناوری و زیست فناوری در این شهر ممکن است و در خصوص 16 ساعته کردن مرکز پرندک رایزنی­های لازم صورت گرفته است.
دکتر مصری افزود: ایجاد دانشکده فوریت­های پزشکی به صورت متمرکز در شهرستان باعث شکوفایی دانشکده خواهد شد و نقش به سزایی را ایفا خواهد کرد که در حال پیگیری آن هستیم و جذب خیرین سلامت و کمک آن­ها در پیشرفت طرح­های توسعه­ای ضروری است.
وی با اشاره به ساماندهی متمرکز درمان و کنترل بیماری کرونا در فصل پاییز و زمستان، حضور تمامی نیروها با تمام قوا را ضروری دانست تا بتوانیم در 6 ماه آینده نیز به خوبی این برهه را پشت سر بگذاریم و در عین حال بتوانیم زیر ساخت­ها را افزایش و برنامه­های دانشکده را با شتاب بیشتری به پیش ببریم.
دکتر مصری در پایان بار دیگر از زحمات چندین ساله دکتر سرخیل تقدیر و تشکر و حضور مستمر و فعال دکتر اسدپور را در پیشرفت بهداشت و درمان شهرستان خواستار شد.

کلید واژه ها: تودیع معارفه زرندیه


نظر شما :