با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد

"دهمین سالگرد تاسیس دانشکده علوم پزشکی ساوه"

۱۷ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۰ کد : ۳۶۶۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۹۶
مراسم دهمین سالگرد تاسیس دانشکده علوم پزشکی ساوه با حضور جمعی از مسئولین وزارت بهداشت، درمان و آموزش  پزشکی، مسئولین شهری، روسا و مدیران دانشکده در سالن پردیس این دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه این مراسم ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲، با حضور جمعی از مسئولین وزارت بهداشت، درمان و آموزش  پزشکی، مسئولین شهری، روسا و مدیران دانشکده در سالن پردیس این دانشکده برگزار شد.

 معاون آموزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم گفت: امروز به برکت انقلاب دانشجویانی از  دیگر کشورها در ایران تحصیل می‌کنند که برای ایران افتخار بزرگی است که در این میان بیش از ۶۰ کشور جهان در ایران دانشجو دارند که آموزش پزشکی می‌بینند.

دبیر شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که اولین رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت:  تاسیس دانشکده علوم پزشکی ساوه حاصل یک کار تیمی جهت ارتقای سطح درمان، بهداشت و نیز فعالیت‌های علمی و آموزشی بوده است.

 دکتر جلیل کوهپایه زاده با اشاره به کمک و حمایت خیرین و حمایت های دولت افزود: پروژه پردیس دانشکده علوم پزشکی ساوه حاصل حضور فعال خیرین، حمایت‌های دولت است که تحولی عظیم در شهرستان های ساوه و زرندیه در حوزه سلامت به شمار می‌رود. 

 امام جمعه شهرستان ساوه با تاکید بر وجود شهر صنعتی کاوه و حضور قشر کارگری در ساوه بیان کرد:  جمعیت شهرستان ساوه نیاز به بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی دارند که باید در روند ساخت و ساز آن تسریع شود زیرا که بیمارستان فعلی پاسخگوی جمعیت کنونی نمی‌باشد.

 در پایان این مراسم از روسای پیشین دانشکده، دکتر کوهپایه زاده، دکتر نیک‌روش، دکتر مصری، دکتر کریمی و دکتر قادی پاشا و همچنین از دکتر برادران اولین معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی ساوه تقدیر بعمل آمد.

قابل ذکر است در حاشیه این مراسم با حضور معاون آموزش وزارت بهداشت از قسمت‌های مختلف پردیس دانشکده، از جمله سالن تشریح، کتابخانه، سالن آزمون آنلاین، بافت شناسی و ... نیز بازدید بعمل آمد.

کلید واژه ها: تاسیس دهمین سالگرد معاون آموزش وزارت بهداشت دانشکده علوم پزشکی ساوه


نظر شما :