ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و برپا کردن غرفه معرفی دانشکده در مصلی شهر ساوه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ایران به روایت تصویر

۲۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۲ کد : ۲۸۸۰ اخبار و رویدادها اخبار ویژه
تعداد بازدید:۵۲۳
دانشکده علوم پزشکی ساوه همزمان با دهه فجر و به منظور ارائه خدمات در حوزه بهداشت و درمان به نمازگزاران حاضر در نماز جمعه ساوه، چادرهایی را در مکان مصلای شهر ساوه دایر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه، ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ و به مناسبت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی کارشناسان و گروه های ستادی معاونت بهداشت، بسیج جامعه پزشکی، روابط عمومی و دانشجویان معاونت آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی و رابطین سلامت امروز، در مصلی نماز جمعه شهر ساوه حضور یافتند.

همچنین آمبولانس مرکز فوریت‌های پزشکی و ۱۱۵ نیز با حضور در مصلی شهر ساوه در کنار غرفه های خدمات‌رسانی مستقر شد. کارشناسان معاونت بهداشتی و بسیج جامعه پزشکی، دانشجویان معاونت آموزش و داوطلبین سلامت به صورت رایگان، خدماتی از جمله  فشار خون، مشاوره پزشکی، توزیع پمفلت‌های آموزشی را به نمازگزاران ارائه کردند.

لازم به ذکر است دستاوردهای دانشکده به صورت پمفلت‌های ارائه دستاوردهای دانشکده علوم پزشکی ساوه و هم به صورت کلیپ‌های متوالی بر روی تلویزیون برای نمازگزاران به نمایش گذاشته شد.

کلید واژه ها: معرفی دانشکده دانشکده علوم پزشکی ساوه مصلی امام علی ارائه خدمات بهداشتی درمانی پمفلت


نظر شما :