پیام تبریک سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز حسابدار و داوطلب

۱۵ آذر ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۳ کد : ۲۶۴۹ اخبار و رویدادها تبریک و تسلیت
تعداد بازدید:۴۶۷
سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه در پیامی فرارسیدن روز حسابدار را به همکاران زحمتکش و پرتلاش در حوزه‌های مختلف مالی دانشکده تبریک گفت. متن پیام وی به شرح زیر است: حرفه حسابداری از طریق ارائه اطلاعات درست به مدیران نقش بسزایی در سیاست‌گذاری‌های خرد و کلان و شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی هر سازمانی دارد و تنها حسابداران هستند که می‌توانند به اعداد معنا ببخشند. به‌ یقین هر آنچه به محاسبه مربوط می‌شود٬ چشم تیز و دقتی بالا می‌طلبد و نبود آن قطعاً در سرنوشت مالی هر سازمانی اثرگذار است.

توجه به حوزه مالی و اختصاص یک روز به آن فرصتی ارزشمند و مغتنم است تا با ارج نهادن به خدمات حسابداران گامی کوچک در راستای قدرشناسی از خدمات آنان برداشته شود. اینجانب ۱۵ آذرماه روز حسابدار و حسابداری را به‌تمامی حسابداران و تلاشگران در حوزه‌های مالی دانشکده علوم پزشکی ساوه تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق شما عزیزان را در تمامی عرصه‌های زندگی دارم. دکتر محمود کریمی سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه

و همچنین متن پیام تبریک دکتر محمود کریمی به مناسبت روز داوطلب به شرح ذیل میباشد:

داوطلبان سلامت به عنوان یک بازوی قوی برای دانشگاه‌های علوم پزشکی بوده که در آموزش مسائل بهداشتی نقش موثری دارند. آن‌ها با انتقال مفاهیم و مهارت‌های بهداشتی به جامعه محلی، شناسایی گروه‌های آسیب پذیر در خانوارهای تحت پوشش محله، شرکت فعال و مستمر در جلسات آموزشی و با تحت پوشش قراردادن این خانوارها با نظام سلامت همکاری می‌کنند. ۱۴ آذر ماه (۵ دسامبر) مصادف با روز جهانی داوطلب، فرصت مناسبی است جهت ترغیب و حمایت از خدمات داوطلبان سلامت (داوطلبان سلامت محلات، داوطلبان متخصص ادارات و خیرین سلامت) دانشکده علوم پزشکی ساوه، که برای ترویج مفاهیم سلامت، توسعه رفتارهای سالم، توانمند‌سازی و حساس‌سازی افراد برای حفظ و ارتقاء سلامت خود، خانواده و جامعه تلاش می‌نمایند. بدینوسیله ضمن عرض تبریک این روز، از زحمات تمامی داوطلبان سلامت و فعالان این عرصه در شهرستان ساوه و زرندیه قدردانی می‌نمایم و توفیق روز افزون این عزیزان را در راستای دستیابی به جامعه‌ای سالم و پویا از خداوند منان خواهانم.

کلید واژه ها: پیام تبریک رئیس دانشکده پیام تبریک روز داوطلب پیام تبریک روز حسابدار


نظر شما :