پیام تبریک سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز جهانی رادیولوژی و بازدید از بخش رادیولوژی بیمارستان شهید مدرس

۱۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۰ کد : ۲۵۴۱ اخبار و رویدادها اخبار ویژه
تعداد بازدید:۷۷۲
به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه ۱۷ آبان ماه، سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه به همراه تیم مدیریتی خود به دیدار متخصصان و کارشناسان بخش رادیولوژی بیمارستان شهید مدرس رفته و این روز را تبریک گفتند.

در این دیدار دکتر کریمی ضمن تبریک این روز به شاغلین در این بخش، برای آنان آرزوی سلامتی نمود و به نقش کاربردی رادیولوژیست ها در مواجهه با بیماری کرونا و قرار گرفتن آنان در خط اول مبارزه با بیماری کرونا اشاره کرد.

 

 

 

 

 

پیام تبریک سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز جهانی رادیولوژی

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه در پیامی فرا رسیدن روز جهانی رادیولوژی را به تمامی همکاران فعال در این عرصه تبریک گفت.

در متن پیام تبریک دکتر " محمود کریمی" آمده است:

۸ نوامبر مصادف با ۱۷ آبان‌ماه سال‌روز کشف اشعۀ ایکس توسط رونتگن دانشمند آلمانی به‌عنوان روز رادیولوژی نام‌گذاری شده است.
این روز بهانه‌ای‌است برای تقدیر و پاس‌داشت از خدمات بی‌حد و اندازۀ پرتونگاران و رادیولوژیست‌ها در تشخیص و تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها در نظام سلامت، سربازان گمنام و بی‌ادعایی که همواره در برهه‌های حساس همچون بیماری کرونا خستگی‌ناپذیر و بی‌چشم‌داشت وارد میدان می‌شوند.

بی‌شک پیشرفت سریع و باورنکردنی این علم در سال‌های گذشته و آثار و فواید بی‌بدیل آن در تجهیز و اخیرا درمان بیماری‌ها، تصور دنیای بدون رادیولوژی را دشوار ساخته است.

اینجانب ضمن تبریک سالروز کشف اشعۀ ایکس و روز جهانی رادیولوژی به همۀ همکاران گرامی مجموعه دانشکده علوم پزشکی ساوه، از زحمات دلسوزانۀ این عزیزان در تشخیص و آرامش آلام دردمندان و حمایت از سلامت انسان‌ها که در ایام شیوع بیماری کرونا بیش از پیش خود را نشان داد تشکر و قدردانی می‌نمایم.
 

کلید واژه ها: روز رادیولوژی


نظر شما :