تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان زرندیه؛ ساختمان اداری هم بخش کرونا شد

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۱ کد : ۱۰۳۲ اخبار ویژه
تعداد بازدید:۱۸۷۸
فرماندار زرندیه گفت: شرایط شیوع ویروس کرونا در شهرستان وارد مرحله بحرانی شده است و با تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی از قسمت اداری هم برای بستری مبتلایان استفاده می شود.
تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان زرندیه؛ ساختمان اداری هم بخش کرونا شد

«سیامک سلیمانی» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا گفت: سپاه و بسیج برای ایجاد نقاهتگاه اعلام آمادگی کرده اند اما سیاست مرکز بهداشت شهرستان به منظور ارائه خدمات‌رسانی مطلوب‌تر، ایجاد فضا و تخت‌های خالی در داخل بیمارستان است که به همین منظور سایر بخش‌ها و حتی بخش اداری بیمارستان نیز به بستری بیماران کرونایی اختصاص یافت.

به گفته فرماندار زرندیه، انسداد مسیرها و ایجاد محدودیت‌های تردد با کمک شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و همکاری دستگاه‌های اجرایی در دستور کار است.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان زرندیه در مسیر اصلی محورهای مواصلاتی کشور قرار دارد به گونه‌ای برنامه‌ریزی صورت گرفت که به حمل و نقل عمومی کشور لطمه وارد نشود.

سلیمانی تصریح کرد: از شنبه هفته جاری با همکاری نیروی انتظامی محدودیت‌های تردد تشدید و در مبادی ورودی شهر ایستگاه‌های بازرسی مستقر شدند.

فرماندار زرندیه از نظارت جدی بر اصناف خبر داد و گفت: در صورت همکاری نکردن صنوف ناچار به اعمال قانون و پلمب هستیم زیرا در شرایط کنونی هرگونه اهمال، سهل‌انگاری و اغماض خسارت جبران ناپذیری در پی دارد و تمام سخت‌گیری‌ها نیز برای حفظ سلامت مردم است.

وی ضمن تشکر از زحمات کادر درمان، بیان کرد: روز گذشته جمعی از مدیران و مسئولان وزارت بهداشت از مراکز بهداشت و بیمارستان شهرستان زرندیه بازدید کردند و برای تجهیز امکانات پزشکی قول‌ مساعد داده شد.

از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون افزون بر ۱۶ هزار نفر در ساوه و زرندیه به این ویروس مبتلا و در همین مدت ۳۵۸ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

کلید واژه ها: موج چهارم کرونا بیمارستان امام رضا زرندیه روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه


نظر شما :