پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط

۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۹ کد : ۸۹ اخبار و رویدادها تبریک و تسلیت
تعداد بازدید:۱۱۴۴
رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در پیامی فرارسیدن روز جهانی بهداشت محیط را به پرسنل زحمتکش و ساعی، اساتید و دانشجویان رشته بهداشت محیط تبریک گفت.

به گزارش وب دا ساوه، دکتر مهدی مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در پیامی فرارسیدن روز جهانی بهداشت محیط را به پرسنل زحمتکش و ساعی، اساتید و دانشجویان رشته بهداشت محیط تبریک گفت.
 
متن پیام بدین شرح است:
 
بسمه تعالی

بی شک روز جهانی بهداشت محیط فرصت مغتنمی است تا بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی ها و دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخگویی به هنگام و شایسته به مردم ، در قالب یک برنامه منسجم و کلان همراه با سایر دستگاه های مسئول در مسیر تحقق سلامت مردم گام برداریم .  

امسال نیز با همه گیری جهانی بیماری کووید -19 در حالی روز بهداشت محیط را به همکاران ارجمندمان تبریک می گوئیم که کارائی و اثربخشی دانش بهداشت محیط و ساختارهای سازمانی وابسته به آن در نظام بهداشت و درمان کشور به خوبی آشکار شده است.

نظارت بر رعایت پروتکلهای بهداشتی، اموزشهای مداوم و مشارکت در بیماریابی از جمله فعالیتهای این عزیزان است که همکاران ما در دانشکده علوم پزشکی ساوه از اولین روزهای همه گیری بیماری منحوس کرونا با حضور و تلاش شبانه روزی خود گام بزرگی در کنترل این بیماری برداشتند.

سال 1399 سالی بیاد ماندنی در خدمات و برنامه‌های بهداشت محیط بود و گام‌های استواری در راستای پیشگیری از بیماری منحوس کرونا در جامعه برداشته شد. اینجانب با تبریک این روز به جامعه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی ساوه، برای یکایک خدمت گذاران این عرصه که با شعار بهداشت محیط، راهبرد کلیدی نظام سلامت در مبارزه با همه گیر شدن بیماری‌ها قدم برمی دارند، از درگاه الهی موفقیت و سلامت مسئلت می‌نمایم.

دکتر مهدی مصری  
رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه

کلید واژه ها: بهداشت محیط


نظر شما :