اطلاعیه شماره یک آزمون استخدام پیمانی مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ دانشکده علوم پزشکی ساوه

تعداد بازدید:۵۶۸۹
به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در آزمون استخدام پیمانی مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ دانشکده علوم پزشکی ساوه می رساند :
اطلاعیه شماره یک آزمون استخدام پیمانی مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ دانشکده علوم پزشکی ساوه

پیرو اعلام نتایج اولیه و اسامی داوطلبان واجد شرایط جهت بررسی مدارک درآزمون استخدامی 1399/11/24 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، به اطلاع کلیه متقاضیان واجد شرایط این دانشکده می رساند با در دست داشتن کلیه مدارک اشاره شده ذیل از تاریخ 1400/01/07 لغایت 1400/01/11  به ستاد مرکزی دانشکده به نشانی ساوه میدان مادر - خیابان جمهوری واحد کارگزینی مراجعه نمایند:

مدارک مورد نیاز :

1-     اصل و تصویر  تمامی صفحات  شناسنامه داوطلب و همسر (در صورت تأهل)

2-     اصل و تصویر  کارت ملی

3-     اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی (داوطلبان رشته های شغلی بهداشتی و درمانی که در شرایط احراز تحصیل شغل آنها مدرک تحصیلی فوق لیسانس یا دکتری  مشروط به داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد مرتبط با همان رشته ذکر شده است،لازم است علاوه بر مدرک آخرین مقطع ،گواهی مربوط به مقاطع قبلی خود را نیز بر حسب مورد برابر مفاد آگهی ارائه نمایند)

4-     اصل و تصویر  وضعیت طرح  نیروی انسانی  جهت رشته های مشمول طرح و ضریب k ( پایان طرح ، معافیت ، گواهی اشتغال به طرح ویا گواهی انصراف از طرح حسب مورد برابر مفاد آگهی )

5-     اصل وتصویر کلیه مدارک وتاییدیه های مربوط به سهمیه های انتخابی (ایثارگری ، بومی ، معلولیت ،سهمیه کروناو ... )

6-     چهار قطعه عکس پشت نویسی شده 4*3

7-     پرینت کارنامه چاپ شده

8-     اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی ویا معافیت دائم (ویژه آقایان)

9-     اصل و تصویر گواهینامه ب(2) یا پایه دوم (جهت رشته شغلی فوریتهای پزشکی)

10-  یک عدد پوشه سبز رنگ

11-اصل و تصویر اولین و آخرین قرارداد مربوط به کارکنان  قراردادی و فرم خلاصه 502(جهت حداکثر سن)

12- اصل گواهی اشتغال و ریز سوابق بیمه و تاییدیه برای نیروهای شرکتی

*مدارک بومی بودن:

1-شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکسان باشد .

2-سکونت داوطلب به مدت 10 سال با ارائه استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی تا تاریخ 1399/10/26 (دریافت فرم استشهاد محلی)

3- در صورت داشتن سوابق تحصیلی در مقاطع ابتدائی-راهنمایی و دبیرستان با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مورد تقاضا به شرط تکمیل استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی تا تاریخ 1399/10/26

*سهمیه محاسبه امتیاز کرونا

دریافت و تکمیل فرم تایید سوابق خدمتی مشمولین امتیاز ویژه فعالیت در زمینه مقابله با کرونا

*تذکر بسیار مهم*

* لیست اعلام شده به میزان یک برابر ظرفیت (صرفا براساس اظهارات داوطلب در زمان ثبت نام)جهت بررسی اولیه مدارک و به صورت مشروط میباشد. لذا نتایج نهایی پس از بررسی و در صورت تایید مستندات ارائه شده توسط داوطلب و ثبت اطلاعات نتیجه نهایی توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

*لازم به ذکر است داوطلبانی که بر خلاف مفاد آگهی نسبت به انتخاب گزینه  امتیاز کرونا اقدام کرده اند و نتوانند مدارک لازم ارائه نمایند امتیاز مکتسبه از نمره آنان کسر میگردد.

* طبق مفاد آگهی منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور،اعلام نتیجه نهایی منوط به بررسی مدارک اعلامی بوده و مسئولیت  ناشی از عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی برعهده شخص داوطلب میباشد. چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون احراز نگردد اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان به ترتیب اولویت مقرر قانونی مندرج در آگهی جهت بررسی مدارک مربوطه دعوت به عمل خواهد آمد.

* بدیهی است عدم مراجعه داوطلب در زمان تعیین شده به منزله انصراف از انجام ادامه مراحل استخدامی تلقی و طبق مقررات از سایر افراد به جایگزینی ایشان دعوت بعمل خواهد آمد .

* جهت سنجش قد و شاخص توده بدنی داوطلبان رشته های شغلی کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی، زمان ، مکان و تاریخ دقیق متعاقبا اعلام خواهد شد.                                


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: استخدامی دانشکده علوم پزشکی ساوه استخدام پیمانی ساوه دانشکده علوم پزشکی ساوه استخدام


نظر شما :

عرفان ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۸
سلام وخسته نباشید ببخشید نتایج ازمون استخدامی بهورزی را پس کی اعلام می فرمایید