آمادگی کامل اورژانس پیش بیمارستانی برای حوادث چهارشنبه آخر سال

۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۶ کد : ۸۳۸ اخبار ویژه
تعداد بازدید:۲۱۰۳
به گزارش وب دا ساوه، سرپرست مرکز فوریت های پزشکی از آمادگی کامل اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های ساوه و زرندیه در آستانه فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال خبر داد.
آمادگی کامل اورژانس پیش بیمارستانی برای حوادث چهارشنبه آخر سال

بهرام صیدی در گفت و گو با روابط عمومی گفت: هر ساله در چهارشنبه آخر سال شاهد بروز حوادث متعدد با مواد محترقه و منفجره هستیم که متاسفانه بعضی موارد آثار این حوادث جبران ناپذیر است و اورژانس پیش بیمارستانی به عنوان یکی از سازمان های تخصصی درگیر در این حوادث، امسال نیز همانند سال های پیشین با تمام ظرفیت آماده مدیریت این حوادث در حوزه پیش بیمارستانی می باشد.


سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی ساوه در ادامه افزود: امسال دو دستگاه آمبولانس و همچنین دو دستگاه موتورآمبولانس به عنوان تیم های پشتیبان در شب چهارشنبه آخر سال به ناوگان اورژانس شهرستان ساوه افزوده می شود تا مدیریت حوادث احتمالی این مناسبت به خوبی انجام شود.


وی همچنین اظهار داشت مرکز هدایت عملیات بحران( EOC ) و مرکز پایش مراقبت های درمانی ( MCMC ) این مرکز نیز در آماده باش کامل بوده تا ضمن مدیریت اعزام تیم های عملیاتی و توزیع مصدومین، اطلاعات مصدومان این حوادث را به صورت برخط در حوزه پیش بیمارستانی و بیمارستانی به اطلاع مرکز هدایت عملیات بحران وزارت بهداشت برسانند.


صیدی همچنین بیان داشت از اول اسفندماه امسال در راستای هدف سازمان اورژانس کشور جهت کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال، این مرکز نیز با آموزش های مجازی و حضوری در مدارس و ادارات و همچنین تهیه کلیپ و محتوای آموزشی گامهای اساسی در جهت آموزش های پیشگیرانه برداشته است.

کلید واژه ها: بهرام صیدی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه چهارشنبه سوری در ساوه


نظر شما :