مراسم تجلیل از زحمات قائم مقام رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در امور مشارکت های اجتماعی

۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۴ کد : ۸۰۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۲۳
مراسم بازنشستگی قائم مقام رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در امور مشارکت های اجتماعی با حضور معاونان، مدیران و برخی از همکاران دانشکده صبح امروز ۱۹ اسفندماه سالجاری در سالن جلسات SDH برگزار شد.
مراسم تجلیل از زحمات قائم مقام رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در امور مشارکت های اجتماعی

به گزارش وب دا ساوه، دکتر مهدی مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در مراسم بازنشستگی قائم مقام خود در امور مشارکت های اجتماعی ضمن تشکر از خدمات و تلاشهای وی اظهار داشت: برگزاری این مراسم به بهانه تقدیر و تشکر از حضور پرخیر و برکت و سالها تلاش یک تلاشگر و خدمتگذار جامعه سلامت تشکیل شده است.

وی گفت : آقای مرتضی صبوحی بعد از تلاش 31 ساله به افتخار بازنشستگی نائل آمد و افتخار بازنشستگی وی، ‌افتخار تک‌تک روزهایی است که به جامعه سلامت خدمت کرده است و با عزت و احترام به مرحله بازنشستگی رسید.

رئیس دانشکده علم پزشکی ساوه افتخار خدمت را انباشت خدماتی دانست که فرد در مدت اشتغال ارائه می‌دهد و افزود: هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که فردی با کارنامه درخشان و عملکرد مناسب بازنشسته شود.

در ادامه این مراسم معاونین و مدیران دانشکده با اشاره به ویژگیهای صبوحی قائم مقاوم رئیس دانشکده در امور مشارکت های اجتماعی همچون عزت نفس، استقامت، صبر، حوصله ، تلاش و مدیریت خوب در پیش بردن اهداف سلامت از خدمات ارزنده وی تقدیر و تشکر کرده و با اهدای هدایایی مراتب سپاس خود را اعلام کردند.

 

کلید واژه ها: بازنشستگی مرتضی صبوحی دانشکده علوم پزشکی ساوه


نظر شما :