بیمارستانهای ساوه حائز درجه رتبه یک کشوری

۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۰:۱۵ کد : ۷۸۳ اخبار و رویدادها تبریک و تسلیت
تعداد بازدید:۶۸۵
به گزارش وب دا ساوه، بیمارستان های ساوه در اعتبار بخشی انجام شده در سال ۹۹ توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حائز رتبه درجه یک کشوری و بالاترین میزان رضایت مردمی شدند.
بیمارستانهای ساوه حائز درجه رتبه یک کشوری

دکتر محمد مجتهدی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه ضمن دعوت همه مردم شریف شهرستانهای ساوه و زرندیه به رعایت توصیه های بهداشتی و درمانی در این ایام بر لزوم عدم مسافرت در ایام نوروز تاکید کرد و در این خصوص گفت:

 با کوشش و تلاش شبانه روزی کارکنان، مسئولین بیمارستانهای شهرستان و کارشناسان دانشکده علوم پزشکی ساوه در اعتبار بخشی انجام شده در سال ۱۳۹۹ که توسط گروه کارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی چندین روز از هر بیمارستان انجام گرفته است، بیمارستانهای شهید مدرس، هفده شهریور، حضرت فاطمه (س) و بیمارستان چمران تامین اجتماعی حائز رتبه درجه یک کشوری شدند که کسب این درجه نشان دهنده تلاش همه عوامل بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان است. 

 

اینجانب این موفقیت مهم را به تمامی کارمندان زحمتکش و مسئولین خدوم بیمارستانهای ذکر شده تبریک عرض نموده و خواستار موفقیتهای بیشتر در حوزه سلامت و خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان هستیم.

 

لازم به ذکر است این مهم ابتدای راه است که با ساخت، تکمیل و راه اندازی بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه در آینده خدمات بیمارستانی کاملتری را به مردم شریف شهرستانهای ساوه و زرندیه ارائه خواهیم کرد.


نظر شما :