جوابیه مدیریت بیمارستان شهید مدرس
توضیحات مدیریت بیمارستان شهید مدرس جهت استحضار و تنویر افکار عمومی ارسال می گردد.
به استحضار میرساند طبق پروتکل حفاظتی دستگاه ام آر آی، بدون وجود پایه نگهدارنده دستگاه که در حال حاضر این پایه در بیمارستان وجود ندارد امکان انجام آم آر آی برای بیماران بالای صد کیلو وجود ندارد و باعث خرابی دستگاه و بروز سانحه می گردد، در ثانی به علت تعداد اندک مراجعان با وزن بالای صد کیلو، خرید پایه مقرون به صرفه نبوده و باعث صدمه به بیت المال میگردد.
همچنین طبق پروتکل حفاظتی دستگاه، خدمت رسانی در بخش ام آر آی بیمارستان شهید مدرس از ساعت ۷صبح شروع و تا ۲۱ شب ادامه دارد و بعد از آن دستگاه باید خاموش گردد مگر در موارد اورژانسی و حاد، که اگر خلاف این موضوع عمل گردد باعث خرابی و کاهش عمر دستگاه می گردد که ممکن است خسارت ناشی از خرابی آن میلیاردها تومان «حدود ۸۰ میلیارد هزینه برای تهیه دستگاه» که منجر به هزینهای هنگفت برای بیمارستان و هدر رفت بیت المال میگردد.
قابل ذکر است ارائه خدمت با این دستگاه فراتر از متوسط کشوری میباشد که با توجه به شرایط خاص شهرستان ساوه و قرارگیری آن در شاهراه مواصلاتی و افزایش جمعیت بالطبع مراجعات بسیار و بار بیشتر بر دستگاه فوق الذکر تحمیل میگردد. به منظور کاهش مدت انتظار و تسریع در انجام امورات، همکاری و تقویت بخش خصوصی در این زمینه مثمر ثمر است.
در این راستا چنانچه بتوان از سرمایه گذاران جهت تشویق و سرمایه گذاری در ارائه خدمت مورد اشاره در شهرستان ساوه کمک گرفت و با توجه به تسهیلاتی که طی سالهای اخیر در خصوص ارائه مجوز توسط وزارت متبوع صورت گرفته است امیدواریم بتوانیم در کاهش زمان انتظار و رضایتمندی بهتر شهروندان گامی موثر برداشته باشیم.
در پایان سخن خطاب به شهروندان محترم، مسئولین و دلسوزان اهل رسانه باید گفت: مجموعه بیمارستان شهید مدرس د رراستای صیانت از بیتالمال با توجه به اشراف علمی و فنی، براساس آخرین دستورالعملها، درصدد ارائه خدمت به بیماران و مراجعین هستند و با توجه به اطلاعات و آمار مستند موجود هیچ قصور کلی در این زمینه وجود نداشته و حتی فراتر از میزان متوسط کشوری و در سطح یک بیمارستان جنرال در حال ارائه خدمت به همشهریان هستند. لذا بیان مصادیق و مواردی خارج از دستور العملهای وزارت بهداشت و مبتنی بر عرفپسندی، بیانگر قصور و یا ناآگاهی مجموعه نمیباشد. با این اوصاف همچنان از بیان مواردی که در حیطه بضاعت و سطح ارائه خدمت از منظر فنی، تخصصی، از سر دلسوزی و آگاهانه، به منظور اطلاعرسانی و آگاهی جامعه باشد استقبال میکنیم.
نظر شما :