سرپرست مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی ساوه از تشدید و افزایش بازدید فروشگاههای آرایشی و بهداشتی در اواخر سال ۱۴۰۲ خبر داد

۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۱:۵۸ کد : ۴۷۷۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۶
دکتر رحیمی سرپرست مدیریت غذا و دارو شهرستان ساوه گفت: با توجه به افزایش خرید و فروش کالاهای بهداشتی و آرایشی در ایام پیش از نوروز۱۴۰۳ ، کارشناسان نظارت بر فراورده های آرایشی و بهداشتی این مدیریت ضمن بازدید مداوم از فروشگاههای آرایشی و بهداشتی، معرفی متخلفان به مراجع قضایی، بازدید های خود را در بهمن ماه و اسفند ماه افزایش دادند.

دکتر رحیمی سرپرست مدیریت غذا و دارو با توجه به افزایش خرید و فروش کالاهای بهداشتی و آرایشی در ایام پیش از نوروز اظهار کرد: کارشناسان نظارت بر فراورده‌های آرایشی و بهداشتی این مدیریت ضمن بازدید مداوم از فروشگاههای آرایشی و بهداشتی و معرفی متخلفان به مراجع قضایی، بازدید های خود را در بهمن ماه و اسفند ماه افزایش دادند.

وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از محصولات عرضه شده در این حوزه وارداتی هستند، مصرف کنندگان می‌بایست قبل از خرید، برچسب اصالت روی محصولات را در نرم افزار TTAC بررسی و چنانچه اطلاعات مندرج مطابقت داشت نسبت به خرید اقدام نمایند.

دکتر رحیمی با تاکید بر ایجاد عارضه‌های عمیق پوستی در مصرف لوازم آرایشی بدون مجوز هشدار داد: به هیچ عنوان محصولات بدون مجوز وزارت بهداشت و غذا و دارو و محصولات وارداتی قاچاق تهیه و مصرف نشود


نظر شما :