حوادث جاده ای در ساوه ۴۰ زخمی برجای گذاشت

۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۱:۳۴ کد : ۴۷۶۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: ۱۴۰ نفر از ابتدای طرح سلامت نوروزی در حوادث جاده ای در شهرستان های ساوه و زرندیه زخمی شدند و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه به نقل از ایرنا بهرام صیدی اظهار کرد: ۱۰۰ فقره تصادف شهری و جاده‌ای از ابتدای طرح سلامت نوروزی (۲۴ اسفندماه جاری) تاکنون در شهرستان‌های ساوه و زرندیه رخ داده که بر اثر این تصادفات ۱۴۰ نفر زخمی شدند و یک نفر نیز جان خود را از دست داده است.

وی اضافه کرد: ۳۲ مورد از تصادفات در مناطق شهری و ۶۸ مورد نیز در جاده‌ها و آزاد راه‌ها به وقوع پیوسته که ۴۰ نفر در تصادفات شهری و ۱۰۰ نفر نیز در تصادفات جاده‌ای زخمی شده‌اند.

صیدی گفت: چهار نفر از زخمی‌ها جهت تداوم اقدامات درمانی به بیمارستان اعزام شده‌اند و بقیه در محل به صورت سرپایی مداوا شده اند.

مرکز فوریت‌های پزشکی و پیش بیمارستانی ساوه با ۲۱ پایگاه امدادی مشغول فعالیت است که هشت پایگاه در شهرستان زرندیه و بقیه در ساوه قرار دارد، از این تعداد، ۱۵ پایگاه جاده‌ای و ۶ مورد دیگر شهری است.

۱۴۷ کیلومتر آزادراه، ۳۰ کیلومتر بزرگراه، ۱۱۰ کیلومتر راه اصلی، ۱۱۰ کیلومتر راه فرعی و ۶۶۸ کیلومتر راه روستایی در ساوه وجود داشته و این شهرستان در مسیر ترانزیتی شمال به جنوب و غرب به مرکز ایران قرار دارد.

اورژانس و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه، جمعیت ۴۰۰ هزار نفری را در شهرستان‌های ساوه و زرندیه تحت پوشش دارد.


نظر شما :