پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز احسان و نیکوکاری

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۲ کد : ۴۶۴۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۵
رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در پیامی روز احسان و نیکوکاری را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه، دکتر امیر قادی پاشا سرپرست دانشکده در پیامی ۱۴ اسفندماه روز احسان و نیکوکاری را تبریک گفت؛ متن این پیام بدین شرح است:

احسان و نیکوکاری، تجلی روحیه والا و صفت زیبای نوع دوستی است که در دستان سبز جلوه گر می شوند. احسان به همنوعان و گره گشایی از مشکلات مردم، نمایان گر محبت و دوستی است و چون خونی تازه در رگ های جامعه جریان یافته و شور و نشاط به ارمغان می آورد. از آنجا که سلامت و شادابی فرد در گروی سلامت و شادابی جامعه است، پس نوع دوستی و احسان به دیگران، نه تنها خدمت به جامعه، که تلاش در راه رشد و تعالی فردی نیز است؛ پس بیایید در زیباترین جلوه دوستی و محبت اجتماعی، «روز احسان و نیکوکاری»، با همیاری و شرکت در این تلاش همگانی، با بذل محبت باعث تعالی و رشد خود و جامعه مان باشیم.
بی شک، یکی از نمونه های بارز جلوه دوستی و محبت و این اقدام خداپسندانه، خیرین و نیک اندیشان والاهمتی هستند انسان هایی که کارهای خیر و نیک اندیشانه شان بر هیچ کس پوشیده نیست و باعث سربلندی شده اند. اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۴ اسفند ماه، روز احسان و نیکوکاری، این روز را به همه خیرین و نیکوکاران که همواره درحوزه سلامت در شهرستان های ساوه وزرندیه گام برمی دارند تبریک و تهنیت می‌گویم و سلامتی و توفیق روزافزون آنان را از درگاه ایزدمنان مسئلت می‌نمایم.

دکتر امیر قادی پاشا
رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه


نظر شما :