بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از بیمارستان امام رضا(ع) زرندیه

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۶:۵۹ کد : ۴۴۰۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۶۰
همزمان با دهه مبارک فجر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به اتفاق رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه  از بیمارستان امام رضا(ع) زرندیه بازدید کرد.
بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از بیمارستان امام رضا(ع) زرندیه

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه به نقل از وب دا مرکزی، دکتر امانی در نشست با فرماندار زرندیه، گفت: اقدامات بسیار خوبی در دولت سیزدهم صورت گرفته است که یکی از این اقدامات درخشان، به پایان رساندن پروژه های نیمه تمام بود.

وی افزود: از سال گذشته ۱۶۸ پروژه در حوزه سلامت استان تعریف کردیم که حدود ۴۵ پروژه در هفته دولت افتتاح و حدود ۳۰ پروژه نیز در دهه فجر افتتاح خواهند شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: علی رغم نزدیکی استان مرکزی به مرکز کشور در سالهای گذشته حوزه بهداشت و درمان دچار ضعف های متعددی از جمله عدم جذب منابع مالی خوب، بوده است.
وی تصریح کرد: دانشکده های علوم پزشکی خمین، ساوه به مثابه بازوان اجرایی دانشگاه علوم پزشکی اراک هستند که هرچقدر قویتر باشند، ما در مرکز استان قوی تر خواهیم بود.

دکتر امانی گفت: دانشکده علوم پزشکی ساوه روند رو به پیشرفتی داشته است و حضور خیرین، جذب منابع و… در این روند بسیار اثرگذار بوده است.

وی با اشاره به اینکه خیرین و سمن ها یاری رسان مجموعه علوم پزشکی هستند، افزود: هم افزایی و همدلی تمامی دستگاه های اجرایی به نفع مردم است و تصمیمات امروز بر روی آینده تاثیرگذار خواهد بود و باید به دور از حاشیه ها در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم گام برداریم.


نظر شما :