با حضور مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفت:

بازدید از امکانات دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه

۱۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۵ کد : ۴۰۲۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۵۲
مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت همزمان با روز دانشجو از امکانات دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه بازدید نمود.
بازدید از امکانات دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه ۱۶ آذرماه ۱۴۰۲ مصادف با روز دانشجو، مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت، درمانو آموزش پزشکی از امکانات دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه بازدید نمود.

دکتر احد بنار ضمن بازدید از واحدهای دانشجویی و گفتگو با دانشجویان وضعیت موجود در سرای دانشجویی پسران را مطلوب توصیف نمود و آن را نمونه مناسبی از خدمت دهی به دانشجویان وزارت بهداشت دانست.

قابل ذکر است این بازدید به همراه معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه و دیگر همراهان به سرای دانشجوی کوثر (دختران)  ادامه یافت و بازدید از طبقات مختلف، مشاهده کامل وضعیت موجود و همچنین گفتگو با دانشجویان از دیگر اقدامات در این بازدید بود.

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت به طور کلی وضعیت سرای دانشجویی کوثر را از نظر امکاناتی که دانشکده می‌بایست به دانشجویان ارائه نماید مناسب دانست و افزود: با توجه به اینکه ساختمان موجود استیجاری است، نیاز به تمهیداتی می‌باشد که با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در آینده می‌توان رضایت بیشتر دانشجویان را نیز فراهم نمود.

آخرین محل،  بازدید میدانی پردیس دانشگاهی بود که از وضعیت ساختمان در حال ساخت سلف دانشگاهی و وضعیت پیشرفت آن نیز بازدید بعمل آمد.

در پایان دکتر بنار امکانات موجود و خدمات ارائه شده از سوی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه را در مطلوب و مناسب عنوان نمود.

کلید واژه ها: دانشجویی دانشجویی دانشکده دانشجویی دانشکده علوم دانشجویی دانشکده علوم پزشکی بازدید پزشکی علوم پزشکی دانشکده علوم پزشکی پزشکی ساوه دانشجویان


نظر شما :