به مناسبت روز بهورز:

حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در خانه بهداشت آوه

۱۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۸ کد : ۳۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۳۱
دکتر مهدی مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به همراه دکتر نعمت اله عزیزی معاون بهداشتی و عطارد سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی و جمعی از مسئولین دانشکده صبح امروز دوازدهم شهریور ماه ۱۳۹۹ با حضور در خانه بهداشت آوه از بهورزان زحمتکش و خدوم این مرکز به نمایندگی از کلیه بهورزان دانشکده تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش وب دا ساوه، دکتر مهدی مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به همراه دکتر نعمت اله عزیزی معاون بهداشتی و عطارد سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی و جمعی از مسئولین دانشکده صبح امروز دوازدهم شهریور ماه ۱۳۹۹ با حضور در خانه بهداشت آوه از بهورزان زحمتکش و خدوم این مرکز به نمایندگی از کلیه بهورزان دانشکده تقدیر و تشکر کردند.

در این بازدید دکتر مصری با اشاره به این موضوع که بهورزان به عنوان سنگر اولیه سلامت عمل میکنند از زحمات و تلاش های شبانه روزی این عزیزان تقدیر کرد و حرکت به سمت سلامت معنوی را از جمله عوامل موثر برای موفقیت بیشتر هر حوزه خواند.

دکتر عزیزی نیز در ادامه از زحمات و تلاش های شبانه روزی بهورزان که در دوران بحران کرونا بسیار خوش درخشیدند تشکر کرد و با اهدای تقدیرنامه و گل از زحمات این عزیزان تقدیر کرد.

کلید واژه ها: بازدید بهورز خانه بهداشت کرونا


نظر شما :