پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت هفته پرستار

۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۱ کد : ۳۷۰ اخبار و رویدادها اخبار ویژه تبریک و تسلیت
تعداد بازدید:۱۲۷۳
رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت هفته پرستار پرستار طی پیامی این روز فرخنده را به جامعه پرستاران تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت هفته پرستار

 به مناسبت فرارسیدن ، ولادت باسعادت بانوی نور و ایثار، حضرت زینب کبری (س) و هفته پرستار، دکتر مهدی مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه طی پیامی این روز فرخنده را به جامعه پرستاران تبریک گفت.
 متن پیام به این شرح است:


بسمه تعالی
پیامبر اکرم (ص) فرمودند: «هرکس برای برآوردن نیاز بیماری بکوشد، چه آن را برآورده سازد و چه نسازد مانند روزی که از مادرش زاده شده، از گناهانش پاک می شود».
در طول تاریخ، زنان و مردانی که معنای ایثار و فداکاری را برای آیندگان به ارث گذاشتند، بسیار بوده‌اند.اکنون پرستاران، این خدمت‌گزاران ایثار و فداکاری، پرچم‌دار این مسئولیت تاریخی و انتقال معنای فداکاری در سایه سلامت معنوی به آیندگان  هستند. تاریخ هیچگاه زحمات و تلاشهای شما عزیزان را در روزهایی که ویروس منحوس کرونا در سرتاسر جهان سایه افکنده بود ،فراموش نخواهدکرد.
همراهی و ایثار گروه پرستاری در نظام سلامت کشور شاهدی محکم از هدفمندی و تعهد این مجموعه دلسوز و فرهیخته است و در ایران اسلامی جامعه پرستاری مبدّل به نیروی عظیمی گشته که مسئولیت پر ارزش خود را با انگیزه های الهی و تأسی به الگوی ارزشمند خویش به انجام می رساند.
نامگذاری سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) بانوی ایثار و استقامت که جز زیبایی در عرصه گلگون کربلا ندید به نام روز پرستار در تقویم سلامت ایران اسلامی بیانگر جایگاه ارزشمند این حرفه مقدس و مقام پرستاران گرانقدر است. بدون تردید مناسبتی شایسته تر از میلاد اسوه صبر و حمایت حضرت زینب کبری(س) به عنوان روز پرستار و قدردانی از تلاش و کوشش و تکریم شما عزیزان نمی توان یافت.
ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، نماد و بهانه ای است تا از تلاشهای  ایثارگرانه و خالصانه شما فرشتگان  رحمت، صبر و بردباری خانواده گرانقدرتان که در این مدت دوری و سختی های کار شما بزرگواران را تحمل کرده اند، تقدیر و تشکر گردد. سلامتی، بهروزی و توفیق روز افزون شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

دکتر مهدی مصری

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه


نظر شما :