پرواز بالگرد BK اورژانس هوایی تهران بر فراز آزادراه ساوه همدان

نجات جان مصدوم ترافیکی ۲۵ ساله

۲۲ مهر ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۰ کد : ۳۶۹۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۴۰
یک مورد سانحه ترافیکی ناشی از برخورد خودروی سواری ال ۹۰ به گارد ریل در کیلومتر ۱۲ آزادراه ساوه همدان به مرکز پیام و فرماندهی اورژانس ۱۱۵ اعلام می‌گردد.


به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه،۲۲ مهر ماه ۱۴۰۲ یک مورد سانحه ترافیکی ناشی از برخورد خودروی سواری ال ۹۰ به گارد ریل در کیلومتر ۱۲ آزادراه ساوه همدان به مرکز پیام و فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵ ساوه گزارش می‌گردد. 

 رئیس اورژانس و مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای سیلیجرد به محل حادثه اعزام و در بررسی اولیه مشخص گردید شدت آسیب زیاد بوده و نیاز به عملیات رهاسازی و امداد هوایی می‌باشد.

 صیدی افزود: عوامل آتش نشانی به محل حادثه فراخوانده شده و با توجه به اینکه راننده جوان خودروی ال ۹۰ از ناحیه زیر زانوی هر دوپا دچار قطع عضو و خونریزی شدید بود به اورژانس هوایی تهران نیز فراخوان داده می شود.

رئیس اورژانس ۱۱۵ ساوه در ادامه بیان داشت: پس از رهاسازی مصدومین یکی از مصدومین که آقای ۶۵ ساله بود توسط تیم عملیاتی دوم اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید مدرس ساوه اعزام شد و مصدوم دچار قطع عضو تحویل اورژانس هوایی تهران گردید و به بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) تهران انتقال یافت.

 صیدی در پایان از زحمات عوامل راهور و نیروی انتظامی و آتش نشانی و دیگر سازمان‌های همکار تقدیر نمود.

کلید واژه ها: اورژانس اورژانس ۱۱۵ ساوه تهران هوایی صیدی


نظر شما :