در مجمع خیرین سلامت کشور صورت گرفت

تخصیص ۶۰ میلیارد ریال توسط خیر حوزه سلامت جهت تکمیل ساخت پروژه ستاد مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه

۲۳ شهریور ۱۴۰۲ | ۲۲:۴۶ کد : ۳۵۵۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۸۲
تفاهم‌نامه تکمیل و ساخت پروژه ساختمان ستادی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه با تخصیص ۶۰ میلیارد ریال و با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه و جمعی از مسئولین شهری، روسا و مدیران در مجمع خیرین سلامت کشور به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه،۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۲، رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به همراه امام جمعه و رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان، جمعی از مسئولین دانشکده با حضور در دفتر مجمع خیرین سلامت کشور با معاون مشارکت های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور و نماینده خیر گرانقدر دکتر علی جراحی زاده دیدار نمودند.

 این جلسه به منظور عقد تفاهم نامه تکمیل ساخت پروژه ستادی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه تشکیل گردید که از طریق تماس تصویری با خیر گرانقدر دکتر علی جراحی زاده برقرار گردید.

 در ابتدای جلسه امام جمعه شهرستان ساوه در خصوص اهمیت و جایگاه نقش خیرین در توسعه جامعه و خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: زحمات دکتر علی جراحی زاده در انجام امور خیر و عام‌المنفعه در سطح شهرستان ساوه بویژه در حوزه بهداشت و درمان قابل تقدیر و قدردانی است‌.

در ادامه معاون مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور از طریق ویدئو کنفرانس با دکتر جراحی زاده گفتگو و از زحمات و انجام امور خیر و دغدغه‌مند بودن ایشان در توسعه و ایجاد زیرساخت‌های درمانی مورد نیاز شهرستان ساوه جهت ارائه خدمات درمانی بهینه و با کیفیت به مردم ساوه و زرندیه تجلیل و تشکر نمود.

 رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه نیز در خلال این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط دانشکده علوم پزشکی ساوه در حوزه‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی شهرستان به تشریح چشم اندازها و حرکت مثبت و رو به پیشرفت  آن پرداخت.

 وی همچنین ضمن قدردانی از زحمات دکتر علی جراحی زاده و با اشاره  به پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه ساختمان ستادی مرکز فوریت های پزشکی از جذب اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی نقدی از سازمان اورژانس کشور و اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی به صورت اسناد خزانه جهت تکمیل این پروژه خبر داد.

همچنین دکتر مقدسی نماینده تام الاختیار دکتر جراحی زاده به تشریح اهمیت نقش اورژانس ۱۱۵ و اهمیت توسعه آن به منظور ارائه خدمات درمانی پیش‌بیمارستانی در کمترین زمان ممکن و امکان دسترسی سریع اشاره نموده و تکمیل این پروژه را گامی موثر و کارآمد در ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات اورژانس پیش بیمارستانی برشمرد و با ابراز امیدواری گفت: با پیگیری های مجمع خیرین سلامت و طبق تفاهم‌نامه این پروژه تا ۱۰ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ساوه نیز با تاکید بر عملکرد و اقدامات صورت گرفته توسط مجمع سلامت شهرستان، از قرارگیری مجمع خیرین سلامت شهرستات ساوه در بین ۱۰ دانشگاه برتر کشور در حوزه جذب مشارکت‌های مردمی و خیرین خبر داد.

در ادامه وی از مساعدت های دکتر جراحی زاده جهت کمک به ساخت پروژه‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان ساوه و مساعدت های ایشان نسبت به دانشکده علوم پزشکی ساوه قدردانی نمود.

در پایان این جلسه تفاهم‌نامه تکمیل و ساخت پروژه ساختمان ستادی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه با تخصیص ۶۰ میلیارد ریال به امضا اعضا حاضر در جلسه و نماینده تام الاختیار دکتر  علی جراحی زاده رسید.

 بهرام صیدی رئیس اورژانس و مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات مجمع خیرین سلامت شهرستان در توسعه و پیشرفت زیرساخت های اورژانس ۱۱۵ و تقدیر از خیر حوزه سلامت دکتر علی جراحی زاده گفت: با راه اندازی این پروژه شهرستان ساوه پیشرفت های چشمگیری را در حوزه ارائه خدمات درمانی پیش‌بیمارستانی، آموزش دانشجویان فوریت‌های پزشکی و مدیریت بحران حوادث خواهد داشت.


نظر شما :