رئیس اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی ساوه:

حضور پررنگ اورژانس ۱۱۵ در ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله الحسین(ع)

۱۶ شهریور ۱۴۰۲ | ۲۳:۳۸ کد : ۳۵۲۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۸۹
رئیس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ ساوه از ارائه خدمات درمانی پیش بیمارستانی به زائرین مراسم اربعین حسینی خبر داد .

 به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه رئیس این مرکز از ارائه خدمات درمانی پیش بیمارستانی به زائرین مراسم اربعین حسینی خبر داد .

صیدی گفت:از ابتدای آغاز حرکت زائرین مراسم اربعین حسینی به کشور عراق و براساس دستورالعمل های ابلاغی از سوی سازمان اورژانس کشور برنامه‌ریزی‌های لازم در کمیته بهداشت و درمان اربعین دانشکده علوم پزشکی ساوه انجام و بر اساس مصوبات صورت گرفته کلیه مراکز بهداشتی و درمانی در آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود:مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه با برخورداری از ۲۱ پایگاه اورژانس در سطح شهرستان ساوه و زرندیه و افزودن توان عملیاتی خود با اضافه کردن سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به ارائه خدمات درمانی به زائرین گرامی پرداخته است.

 صیدی بیان داشت: با استقرار اتوبوس آمبولانس این مرکز در مجتمع خدمات رفاهی آسمان واقع در کیلومتر ۱۹ آزادراه ساوه همدان، در کنار مواکب موجود در این مجتمع ارائه خدمات درمانی سرپایی به زوار عزیز صورت گرفت که با استقبال گسترده همراه بوده است.

 وی تصریح کرد: بیشترین علت مراجعات به دلیل سرماخوردگی و علائم گوارشی و گرمازدگی بوده است.

رئیس اورژانس ساوه از زائرین  و هموطنان گرانقدر درخواست نمود نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بویژه در زمان مراسم دید و بازدید اقدام نمایند.


نظر شما :