با حضور فرمانده سپاه ساوه دفتر پایگاه مقاومت بسیج اداری شهدای گمنام دانشکده علوم پزشکی ساوه افتتاح شد.

۲۷ تیر ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۷ کد : ۳۳۹۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۰۲
به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه، فرمانده سپاه ساوه در نشست جریان شناسی سیاسی پایگاه مقاومت بسیج اداری شهدای گمنام دانشکده علوم پزشکی ساوه که با حضور سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه، مسئول بسیج ادارات و کارمندان ناحیه ساوه و اعضای شورای بسیج اداری برگزار شد با توجه به نزدیک شدن ایام محرم و صفر گفت؛ ما هر چه داریم از محرم و صفر است و محرم و صفر است که اسلام را زنده نگهداشته است.

وی اظهار داشت ؛بر طبق بررسیها در این دو ماه کشور از بسیاری معاصی و جرائم بیمه می شود و این نشان میدهد هر چقد معنویت در جامعه حاکم می شود زمینه های جرم و فحشا کاهش می یابد.

وی افزود؛ باید نگذاریم افرادی که برای دختران و جوانان ما برنامه ریزی کرده اند که فحشا و بی حجابی را در بین آنان و در بین خانواده ها رواج بدهند و برای از بین بردن معارف دین تلاش می کنند موفق بشوند و یکی از راههای آن ذکر مصائب اهل بیت علیهم السلام و گسترش معنویات در جامعه و حفظ ظواهر و شعائر دینی است.

ایشان با اشاره به این آیه قرآن مجید که می فرماید(( کَم مِن فِئَةٍ قَلیلَةٍ غَلَبَت فِئَةً کَثیرَةً بِإِذنِ اللَّه)) گفت؛ مصداق این آیه قرآن مجید ایران اسلامی و بسیاری از مسلمانان و شیعیان جهان که در اوج کمبودها برابر دشمنان اسلام با تمام قدرت های هم پیمان به برکت خون شهدا و دستورات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری حفطه الله پیروز شدند و پیروز خواهند ماند .

️دکتر قادی پاشا سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه ضمن تشکر از فرماندهی سپاه ساوه از حضور در دانشکده ، مشارکت در برنامه های بسیج و حمایت از فعالیتهای فرهنگی را تاکید کرد.

️لازم به ذکر است در ابتدای جلسه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در پایگاه مقاومت بسیج اداری شهدای گمنام دانشکده، توسط مسئول بسیج اداری ارائه گردید.همچنین از زحمات پایگاه بسیج اداری شهدای گمنام دانشکده توسط فرمانده سپاه ساوه و مسیول بسیج ادارات و کارمندان ناحیه ساوه با اهداء لوح سپاس، تقدیر شد.

در پایان نشست جریان شناسی سیاسی در تاریخ ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ دفترپایگاه مقاومت بسیج اداری شهدای گمنام دانشکده علوم پزشکی ساوه با حضور فرمانده سپاه ساوه، سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه، مسئول بسیج ادارت و کارمندان ناحیه ساوه و اعضای شورای بسیج اداری در ساختمان ستاد دانشکده افتتاح گردید.

کلید واژه ها: افتتاح پایگاه بسیج اداری دانشکده علوم پزشکی ساوه فرمانده سپاه


نظر شما :