سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه:

خدمات درمانی در مناطق کم برخوردار ساوه افزایش می یابد

۱۲ تیر ۱۴۰۲ | ۰۷:۲۳ کد : ۳۳۳۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۸۳
سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: خدمات درمانی در مناطق کمتر برخوردار این شهرستان افزایش می یابد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه به نقل از خبرنگار مهر، محمود کریمی ظهر یکشنبه در آئین افتتاح طرح توسعه فضای فیزیکی مهمانشهر شهید ناصری گفت: رویکرد طرح تحول سلامت توزیع عادلانه خدمات درمانی در مناطق مختلف شهرستان بوده است.

کریمی با اشاره به توسعه پایگاه سلامت گفت: ظرف ماه‌های آینده پایگاه سلامت کارون، شهید رجایی، صیاد شیرازی سورکان باغشیخ و یک پایگاه در زرندیه به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: طرح توسعه فیزیکی درمانگاه مهمانشر شهید ناصری با ۲۰۰ متر و همچنین توسعه تجهیزات درمانی به این مرکز با اعتباری بیش از ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان امروز افتتاح شد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه افزود: با اجرای طرح توسعه این فضا قطعاً دوره‌های آموزشی و خدمات درمانی باکیفیت ترخواهد بود و شاخص‌های سلامت ارتقا خواهد یافت.

کریمی با تاکید اصلاح شبکه فاضلاب مهمانشر شهید ناصری گفت: سال گذشته به دلیل مشکل آب شرب ۱۷۰ مورد مبتلا به اسهال خونی در این منطقه شناسایی شده است. بنابراین به دلیل بهره مندی مطلوب از خدمات درمانی اصلاح شبکه فاضلاب دراین منطقه ضروری است.

وی افزود: در درمانگاه مهمان‌پرست شهید ناصری تمامی خدمات درمانی که در پایگاه‌های سلامت درمرکز همچون مشاوره، پزشک عمومی، آزمایشگاه و خدمات دندانپزشکی ارائه می‌شود

نگاه جمهوری اسلامی به اتباع نگاه حمایتگرانه است

مدیر کل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری استان مرکزی نیز در این آئین گفت: نگاه جمهوری اسلامی نگاه حمایتگرانه اتباع در عرصه‌های مختلف است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در راستای توسعه خدمات بویژه حوزه درمان برای اتباع عملکرد مطلوبی داشته و باید قدردان باشیم.

احمد رضا آدینه گفت: تخصیص ۴ میلیارد جهت اصلاح شبکه فاضلاب، بیش از یک میلیارد برای جدول کشی و همچنین اصلاح کانال بخشی از خدمات دولت جمهوری اسلامی برای ساکنان مهمانشر شهید ناصری بوده و توسعه و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت برنامه‌های اداره اتباع استانداری برای ساکنان این منطقه است.

طرح توسعه درمانگاه مهمانشر شهید ناصری با مشارکت کمیساریای عالی سازمان ملل متحد امور پناهندگان در ایران و مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت و دانشکده علوم پزشکی ساوه انجام شده است.

کلید واژه ها: دانشکده علوم پزشکی ساوه افتتاح طرح توسعه مهمانشهر ناصری خدمات درمانی شهید ناصری


نظر شما :