تعداد آمبولانس های ساوه به ۳۶ دستگاه رسید

۲۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۰ کد : ۳۲۹۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۱۷
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: با اهدای یک آمبولانس تعداد این خودروی امدادی در حوزه استحفاضی ساوه و زرندیه به ۳۶ دستگاه رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه به نقل از خبرگزاری ایرنا، بهرام صیدی روز سه شنبه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این دستگاه آمبولانس از نوع اسپرینتر ۳۱۷ بوده که از سوی دفتر نمایندگی صندوق جمعیت ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه اهدا شده است.

وی با این اقدام تعداد آمبولانس‌های در شهرستان‌های ساوه و زرندیه به ۳۶ دستگاه رسید افزود: اما به علت تحریم‌های یک جانبه آمریکا علیه جمهوری اسلامی میانگین سنی آمبولانس‌های در محل مأموریتی دانشکده علوم پزشکی ساوه به حدود ۱۹ سال رسیده است.

صیدی یادآور شد: میانگین بالای سنی موجب فرسودگی دستگاه‌ها و ضرورت به روز رسانی آنها شده است که از خیران حوزه سلامت درخواست می‌شود حمایت‌های خود دانشکده را در نوسازی این ناوگان یاری کنند.

وی افزود: علاقمندان به مشارکت در این امر خداپسندانه می‌توانند به واحد خیرین سلامت واقع در ستاد دانشکده علوم پزشکی ساوه مراجعه کنند.

مرکز فوریت‌های پزشکی و پیش بیمارستانی ساوه با ۲۱ پایگاه امدادی مشغول فعالیت است که هشت پایگاه در شهرستان زرندیه و بقیه در ساوه قرار دارد؛ از این تعداد، ۱۵ پایگاه جاده‌ای و ۶ مورد دیگر شهری است.

کلید واژه ها: آمبولانس رونمایی


نظر شما :

مجمد قربانلی ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۶:۳۳
با سلام و ادب و ضمن تشکر از تلاش همکاران مرکز مدیریت حوادث امیدواریم ناوگان امدادی این مرکز بطور مناسبی نوسازی گردد